اگر رئیس جمهور شخصاً ورود نکند دریاچه ارومیه احیا نخواهد شد
اگر رئیس جمهور شخصاً ورود نکند دریاچه ارومیه احیا نخواهد شد
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «اقدامات انجام شده در دولت قبل و دولت فعلی شایسته زیستگاه مردم غیرتمند و ولایی آذربایجان نیست»، اظهار کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه در خواب است و اگر رئیس جمهوری شخصاً به موضوع ورود نکنند دریاچه ارومیه احیا نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» عادل نجف زاده نماینده خوی در در جلسه روز چهارشنبه ۲۲ تیر  ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهوری گفت: شرط اصلی حکمرانی درست اقتصادی برای شکوفایی ظرفیت های کشور حفظ شرایط زیست محیطی پایدار در کشور است.

وی افزود: از رئیس جمهوری درخواست می‌کنم در خصوص پایدارسازی شرایط وخیم دریاچه ارومیه به عنوان خاستگاه فرهنگ‌ها و تمدن‌های بسیار و قلب تپنده آذربایجان عزیز که می‌تواند موجبات فروپاشی زیست محیطی استان‌های شمال‌غرب کشور را فراهم آورد، اقدامی قاطع و ضرب الاجلی را به انجام رساند.

این نماینده مجلس اظهار کرد اقدامات انجام شده در دولت قبل و دولت فعلی شایسته زیستگاه مردم غیرتمند و ولایی آذربایجان نیست. ستاد احیای دریاچه ارومیه در خواب است و اگر رئیس جمهوری شخصاً به موضوع ورود نکنند دریاچه ارومیه احیا نخواهد شد.