قطع برق ۲۳۹ اداره پرمصرف در خوزستان
قطع برق ۲۳۹ اداره پرمصرف در خوزستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۲۳۹ مشترک پر مصرف اداری استان در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش«نبض انرژی»علی خدری، در خصوص اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم رعایت الگوی مصرف، اظهار کرد: بر اساس این مصوبه ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های عمومی باید مصرف خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند .

وی افزود: با توجه به عدم رعایت این مصوبه و بی توجهی به ابلاغیه‌های استانداری، برق ۲۳۹ مشترک پرمصرف در استان که شامل ادارات دولتی، بانک‌ها، نهادهای عمومی و شرکت‌های دولتی و غیردولتی می‌شود، قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق این مشترکان پرمصرف در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌ های عمومی توسط مرکز پایش ستاد شرکت توزیع برق خوزستان قطع شد.

خدری عنوان کرد: عدم‌ توجه به اخطارها و در نظر نگرفتن مصوبه هیات وزیران در راستای کاهش مصرف برق، دلیل قطعی برق این ادارات در شهرهای مختلف خوزستان است.

وی در پایان گفت: انتظار داریم مردم با ادامه همکاری خوبی که تاکنون با صنعت برق داشته‌اند، با خاموش کردن حتی یک ‌چراغ اضافه و عدم ‌استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج بار در تامین برق پایدار با صنعت برق نهایت همکاری را داشته باشند.

منبع: ایسنا