برق كشاورزان همكار در مديريت مصرف رايگان شد
برق كشاورزان همكار در مديريت مصرف رايگان شد
شركت توانير با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد: به منظور قدرداني و جبران زحمات و همكاري كشاورزان در مديريت مصرف برق فصل تابستان امسال، امكان بهره مندي مشتركان محترم كشاورزي از برق رايگان در صورت همكاري با صنعت برق فراهم شده است.

به گزارش«نبض انرژی» در اين اطلاعيه آمده است:به منظور قدرداني و جبران زحمات و همكاري كشاورزان در مديريت مصرف برق فصل تابستان امسال، امكان بهره مندي مشتركان محترم كشاورزي از برق رايگان در صورت همكاري با صنعت برق فراهم گرديده است.

شرايط در نظر گرفته به گونه اي است كه كليه كشاورزان محترم مي توانند با عدم استفاده از برق چاه هاي كشاورزي به مدت 5 ساعت در بازه زماني 11 تا 18 (كه در تفاهم نامه همكاري درج مي شود) و انتقال زمان آبياري به ساعات ديگر، از برق رايگان در مابقي ساعات شبانه روز استفاده نمايند.
ياداور مي شود: عدم آبياري در ساعات گرم روز، يكي از اصول علمي كشاورزي نيز محسوب مي شود چرا كه در اين ساعات به دليل گرماي هوا و تبخير بسيار آب، ضمن اتلاف منابع آب و انرژي،  باعث آسيب به گياهان نيز مي شود.
از اين رو كشاورزان محترم در سراسر كشور مي توانند از طريق تماس با شماره تلفن 121 و كسب اطلاعات بيشتر، ضمن انعقاد تفاهم نامه همكاري و رعايت شرايط تفاهم نامه، از برق رايگان در ماه هاي خرداد تا شهريور بهره مند شوند.