محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران شد
محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران شد
طی حکمی از سوی معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، محمد حسین رنجبران به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی این شرکت معرفی و منصوب شد.

به گزارش«نبض انرژی» به نقل از وزارت نیرو، طی حکمی از سوی معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، محمد حسین رنجبران به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی این شرکت معرفی و منصوب شد.

در این حکم انتصاب تدوین دستورالعمل‌ها و نظام‌نامه‌های تحلیل شرایط محیط اجتماعی در سطح ملی و حوضه‌های آبریز، شناسایی دلایل مناقشات بین حوضه‌ای و استانی و برنامه‌ریزی لازم برای پیشگیری و مدیریت آنها، ارتقای سازوکارهای توسعه نظام مدیریت مشارکتی آب، توسعه برنامه‌های توانمندسازی جوامع محلی و جلب مشارکت ذی‌نفعان در حوضه‌های آبریز و در چارچوب سیاست‌های وزارت نیرو، اجرای سیاست‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مبتنی بر مباحث حوضه‌های آبریز، افکارسنجی در خصوص مسائل و چالش‌های بخش آب در مقیاس حوضه‌های آبریز مورد تاکید قرار گرفته است.

بر همین اساس، در جلسه‌ای از خدمات محمدرضا عزیزپور مدیرکل پیشین امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.