امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ ساتکاب و دانشگاه تهران
امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ ساتکاب و دانشگاه تهران
ساتکاب و دانشگاه تهران در زمینه برطرف کردن نیازهای متقابل و توسعه فن‌آوری در جهت رشد اقتصادی کشور، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک امضا کردند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» تفاهم‌نامه همکاری شرکت مادر تخصصی ساتکاب و دانشگاه تهران با حضور “مجتبی اکبری”، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساتکاب و “سید محمد مقیمی”، رئیس دانشگاه تهران به امضا رسید.

بر این اساس، تلاش در مسیر توسعه علمی کشور با لزوم بهره‌برداری همه جانبه از ظرفیت دانشگاه و مراکز پژوهشی برای توسعه صنعتی ایران اسلامی همراه است. به همین منظور در سالی که مقام معظم رهبری، این سال را «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامیده و باید در جهت ایجاد اشتغال توجه ویژه‌ای داشته باشد، تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری میان شرکت مادر تخصصی ساتکاب و دانشگاه تهران تنظیم شد.
این تفاهم‌نامه برای برطرف کردن نیازهای متقابل و توسعه فن‌آوری در جهت رشد اقتصادی کشور با استفاده از فرصت زیرساخت انرژی تجدیدپذیر و مصرف بهینه آن به امضا رسید.
در این تفاهم نامه که با هدف توسعه دانش بنیان بخش آب و برق و آبفا منعقد شده، گسترش همکاری‌های آموزشی، پژوهشی پیش‌بینی شده است.
این گزارش می‌افزاید، با توجه به نقش پررنگ دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه تهران در رشد و پیشرفت علمی کشور، همکاری‌های شرکت های تخصصی در جهت  بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی دانشگاه می‌تواند پیامدهای ارزشمندی برای توسعه صنعتی کشور به دنبال داشته باشد.