صدای مخاطبان نبض انرژی
صدای مخاطبان نبض انرژی
نبض انرژی دیدگاه ها، نقطه نظرات و مشکلات مخاطبان را منتشر و پیگیری می کند. مطالب خود را به تلگرام نبض انرژی بفرستید.

به گزارش نبض انرژی، به گفته یکی از مخاطبین نبض انرژی بیش از دو ماه است که آرامش از ساکنین شهرک کارگری سحر و شهرک صنعتی شماره ۵ و همچنین پرسنل پایگاه هوایی رَخت بر بسته است.

با عقد قرارداد شرکت شن و ماسه چایلاق با فرودگاه در دست احداث کیش شرکت چایلاق واقع در خیابان کیش گاز (جنوب جزیره کیش) به امید آبادانی جزیره کیش شروع به فعالیت کرد اما آبادانی به چه قیمتی؟ گردو خاک و ذرات معلق حاصل از فعالیت شرکت چایلاق موجبات انواع بیماری برای ساکنین جنوب جزیره کیش شده است.

به دلیل عدم نصب هرگونه فیلتر و آب پاشی در محل دود حاصل از فعالیت این شرکت در دورانی که مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا از ماسک استفاده میکنند و گرمای هوا و رطوبت دشواری استفاده از ماسک را دوچندان می‌کند مسولان این شرکت در غفلت مدیران راه نفش کشیدن برای شهرک مسکونی سحر که غالب پرسنل زحمت کش خدماتی در آن زندگی می کنند را بسته است.

آیا اگر این گردوخاک و ذرات معلق که عامل بسیاری ازبیماری های ریوی و تنفسی هستند در گلوی مدیران و مسولان و خانواده آنها می‌رفت اینگونه سکوت میکردند؟

تا کنون بارها از طرف ارگان های مختلف به شرکت مذکور اخطار کتبی داده شده که هر بار به بهانه تعطیل شدن کار فرودگاه مانع از تعطیلی شرکت چایلاق شده اند.

 

…ادامه دارد…