فناوری تولید کاتالیست‌های صنایع پالایش، پتروشیمی و گاز بومی‌سازی می‌شود
فناوری تولید کاتالیست‌های صنایع پالایش، پتروشیمی و گاز بومی‌سازی می‌شود
مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: همایش «انتقال فناوری و بومی‌سازی کاتالیست‌های صنایع پالایشی، پتروشیمی و گاز» با هدف انتقال فناوری، بومی‌سازی و سرمایه‌گذاری در تولید کاتالیست در داخل کشور با هم‌افزایی توان داخلی و مشارکت یک شرکت خارجی، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» رضا کاظم‌نژاد مدیرپژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: همایش «انتقال فناوری و بومی‌سازی کاتالیست‌های صنایع پالایشی، پتروشیمی و گاز» با هدف انتقال فناوری، بومی‌سازی و سرمایه‌گذاری در تولید کاتالیست در داخل کشور با همکاری با سابقه‌ترین شرکت سازنده کاتالیست در روسیه (Promcatalys)، به همت پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و با حضور و سخنرانی معاونان وزیر و مدیران عامل شرکت‌های پالایشی، برگزار خواهد شد.

وی افزود: این سمینار به‌منظور ترویج دانش فنی در حوزه کاتالیست، انتقال فناوری، بومی‌سازی و سرمایه‌گذاری در تولید کاتالیست با همکاری یک شرکت روسی و با مشارکت و حضور نمایندگان معاونت امور مهندسی، پژوهش‌وفناوری وزارت نفت، شرکت‌های پالایشی و فناوری پتروشیمی، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی گاز ایران، دانشگاه‌های برتر ایران در حوزه مهندسی شیمی، پارک علم‌وفناوری صنعت نفت، مؤسسه بین‌المللی مطالعات انرژی و شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکننده کاتالیست ایرانی برگزار می‌شود.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: این همایش فرصتی است تا متخصصان در این حوزه، با چالش‌های تازه در حوزه کاتالیست آشنا شوند و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

کاظم‌نژاد تصریح کرد: متخصصان در حاشیه این رویداد که با حضور فرهیختگان دانشگاهی، خبرگان صنعت کاتالیست و نخبگان صنایع پالایشی و پتروشیمیایی برگزار می‌شود، در نشست‌هایی درباره ارتباط و همکاری و هم‌افزایی در زمینه فرصت‌های همکاری در صنعت کاتالیست با یکدیگر بحث و تبادل نظر می‌کنند.

به گزارش شانا، همایش «انتقال فناوری و بومی‌سازی کاتالیست‌های صنایع پالایشی، پتروشیمی و گاز» ساعت تا ۱۶ روز سه‌شنبه، ‌ ۱۹ تیر ۱۴۰۳ در سالن همایش «شهدای پالایش و پخش» واقع در ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی واقع در خیابان ورشو برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد بین‌المللی و کسب اطلاعات بیشتر از طریق وب‌سایت https://oilgascatalyst.com، شماره‌های ۶۱۶۳۹۰۷۰ و ۰۹۱۲۵۷۱۶۶۰۷، (آرش عرب، کارشناس ارشد ارتباطات علمی و پژوهش مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی)، یا آدرس ایمیل a_arab@niordc.ir ارتباط برقرار کنند.