حضور گسترده کارکنان اعزامی آریاساسول به قزاقستان از صندوق رأی
حضور گسترده کارکنان اعزامی آریاساسول به قزاقستان از صندوق رأی
همزمان با استقبال گسترده کارکنان در مجتمع شرکت، هیئت اعزامی آریاساسول به قزاقستان نیز پای صندوق رأی حاضر شدند

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، تعدادی از کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول که برای حضور در شانزدهمین دوره نمایشگاه پلیمر قزاقستان موسوم به پلاست ورد در این کشور حضور داشتند، برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری، پای صندوق رأی در سرکنسولگری ایران در شهر آلماتی حاضر شدند.
محسن فغانی، سرکنسول ایران که پیشتر به‌منظور بازدید، در غرفه شرکت پلیمر آریاساسول در نمایشگاه پلاست ورد حاضر شده بود، پذیرای نمایندگان آریاساسول در سرکنسولگری بود.
در جریان این دیدار نمایندگان آریاساسول درباره فرصت‌های بازار پلیمر قزاقستان و راهکارهای افزایش فروش محصولات به منظور افزایش صادرات و ارزآوری برای کشور با فغانی رایزنی کردند.
سرکنسول ایران نیز با ارائه پیشنهادها برای تقویت روابط تجاری از حضور پر رنگ شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه و به ویژه مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی کرد.
نمایندگان آریاساسول در ادامه درخواست های خود را که بیشتر در حوزه های بازرگانی و مالی بود با سرکنسول کشورمان در این کشور در میان گذاشتند و فغانی نیز ضمن قول برای پیگیری، راهکارهایی را ارائه کرد.
پس از این گفت‌وگو نمایندگان آریاساسول با حضور در صف رأی دهندگان حاضر در سرکنسولگری ایران در شهر آلماتی قزاقستان در کنار هموطنان، آرای خود را به صندوق رأی ریختند.
شانزدهمین نمایشگاه پلاست ورد آلماتی 26 تا 28 ژوئن (ششم تا هشتم تیرماه) در کشور قزاقستان برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت از کشورهای مختلف از جمله ایران، روسیه، چین و هند در آن حضور داشتند.
شرکت پلیمر آریاساسول نیز با هدف ارتباط مستقیم با مشتریان، توسعه بازار، گفت‌وگو با مشتریان حاضر در نمایشگاه و همچنین آشنایی با آخرین دستاوردها و تجهیزات روز دنیا در این نمایشگاه حاضر شد.
غرفه شرکت پلیمر آریاساسول در سالن 10B در طول این نمایشگاه پاسخگوی مشتریان و مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه بود.