پیام دعوت مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست
پیام دعوت مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست
مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی در پیامی از ملت ایران دعوت کرد تا در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مشارکت پرشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»، علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی در این رابطه گفت: حضور پرشور و فعال ملت شریف ایران در انتخابات نه تنها بیانگر وظیفه‌ی شرعی و ملی است، بلکه نقش کلیدی در حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

جمهوری اسلامی ایران، با تکیه بر اصول دموکراسی و اراده‌ی ملت، همواره بر اساس آرای مردم و مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت کشور پایدار مانده است و در این میان، هر یک از ما به عنوان یک ایرانی مسئولیت داریم با شرکت در انتخابات، حمایت خود را از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین از تلاش‌های دولت برای پیشرفت و آبادانی کشور اعلام کنیم.

هلدینگ صبا انرژی، به عنوان یکی از پیشروان صنعت انرژی در کشور، همواره در مسیر توسعه و ارتقاء اقتصادی گام برداشته است و ادامه این مسیر تنها با حضور و همبستگی شما ملت شریف ایران محقق می‌شود؛ لذا در این برهه نیز با حضور در انتخابات و انتخاب آگاهانه، نقش خود را در تعیین مسیر آینده‌ی کشور ایفا نمایید.

بی‌تردید، مشارکت فعال ملت شریف ایران در انتخابات نه تنها نشان‌ دهنده‌ی تعهد و علاقه‌مندی به آینده‌ی ایران عزیز است، بلکه موجب تقویت پایه‌های مردم‌سالاری و ایجاد ثبات و امنیت بیشتر در کشور خواهد شد.

امید است با حضور پرشور شما مردم عزیز، شاهد انتخاباتی باشکوه و نمایانگر اراده‌ی ملی باشیم.

علیرضا زمان‌پور

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی