راه‌اندازی باشگاه مشتریان توسعه سهند
راه‌اندازی باشگاه مشتریان توسعه سهند
کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان خود باشگاه مشتریان را راه‌اندازی کرد.

به گزارش «نبض انرژی» به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه خدمات نوین به مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) و باشگاه مشتریان کرده است.

بر اساس این گزارش، کارگزاری توسعه سهند که 100 درصد سهام آن از سال 1401 به شرکت های گروه مالی گردشگری منتقل شده، برای ارتقا و بهبود کیفیت فعالیت‌های خود، با راه‌اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای ارتباط هرچه بهتر و دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان گام بلندی برداشته است.

همچنین، در تازه‌ترین اقدام این کارگزاری، باشگاه مشتریان توسعه سهند راه‌اندازی شده است. در این باشگاه، مشتریان بر اساس معاملاتی که انجام می‌دهند، مشمول امتیازهایی می‌شوند و می‌توانند از امکانات و خدمات مختلفی استفاده کنند.

مهدی آقا لطفی، مدیرعامل کارگزاری توسعه سهند، با اشاره به امکاناتی که در باشگاه مشتریان ارائه می‌شود، گفت: ارائه تسهیلات با نرخ پایین، آماده کردن بسته‌هایی در زمینه صنعت گردشگری از جمله پیشنهاداتی است که در این باشگاه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و به تدریج تنوع این بسته ها افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل کارگزاری توسعه سهند یکی از عوامل برتری باشگاه مشتریان توسعه سهند را همکاری با شرکت‌های گروه مالی گردشگری دانست و تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم در باشگاه مشتریان توسعه سهند نهایت استفاده از پتانسیل‌های گروه مالی گردشگری را داشته باشیم.

کارگزاری توسعه سهند (سهامی خاص) هم‌اکنون دارای مجوز انجام معاملات اوراق بهادار (بازار بورس و فرابورس)، بورس کالا (کالا، آتی، مشتقه، و خودرو) و بورس انرژی است. و در حال حاضر جزو 10 کارگزاری برتر در زمینه معاملات مشتقه کالا و طلا می باشد. این کارگزاری ضمن داشتن سهم مناسبی از بازار آمادگی ارائه خدمات پذیرش و عرضه شرکت ها در بورس اوراق، عرضه محصولات در بورس کالا و انتشار اوراق بدهی جهت تامین مالی شرکت ها را دارد.

لینک باشگاه مشتریان شرکت کارگزاری توسعه سهند https://club.sahandbroker.com