افزایش فروش 23 درصدی داخلی و صادراتی نماد «آریا» در یک ماه
افزایش فروش 23 درصدی داخلی و صادراتی نماد «آریا» در یک ماه
شرکت آریاساسول از فروش داخلی  وصادراتی در اردیبهشت سالجاری درآمدی معادل 3802 میلیارد تومان را شناسایی کرده است.

به گزارش بخش تحلیلی«نبض انرژی»، شرکت پلیمر آریاساسول با نماد «آریا» در فرابورس ایران، گزارش عملکرد منتهی به 31 اردیبهشت 1403 را در کدال منتشر کرد. 

بر اساس این گزارش مجموع فروش داخلی و صادراتی نماد آریا در اردیبهشت ماه، معادل 3802 میلیارد تومان است که نسبت به فروردین ماه از رشد فروش و درآمد 23 درصدی برخوردار بوده است.

همچنین مجموع فروش داخلی این شرکت در اردیبهشت ماه 1498 میلیارد تومان از فروش اتيلن، پلي اتيلن متوسط و سنگين، پلي اتيلن سبک و سي تري پلاس بوده است که نسبت به فروردین ماه از افزایش فروش و درآمد نیز برخوردار بوده است.

فروش صادراتی نماد آریا از فروش اتيلن، پلي اتيلن متوسط و سنگين و پلي اتيلن سبک با رقمی معادل 2305 میلیارد تومان بوده که نسبت به فروردین ماه از رشد 27 درصدی برخوردار بوده است.

گفتنی است که پلی اتیلن سبک در این ماه بیش از دیگر محصولات فروش صادراتی را رقم زده است که این فروش به میزان 1152 میلیارد تومان است.

لازم به ذکر است که نماد آریا در عملکرد دو ماهه سالجاری منتهی به 31 اردیبهشت 1403 درآمدی معادل 6893 میلیارد تومان به دست آورده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 20 درصدی برخوردار است.

ماموریت و چشم انداز آریاساسول تولید اتیلن، پلی‌اتیلن و سایر محصولات پتروشیمی با کیفیت بالا در محیطی سالم، ایمن و سازگار با محیط زیست، مبتنی بر مدیریت بهینه منابع و ارتقاء سرمایه های انسانی و رضایت همه ذینفعان سازمانی است.