کارت سوخت جایگاه‌داران حذف نمی‌شود
کارت سوخت جایگاه‌داران حذف نمی‌شود
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ضمن تکذیب شایعه حذف کارت سوخت جایگاه‌داران گفت: بنزین یارانه‌ای با قیمت ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان با قیمت لیتری ۳۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

احمدرضا چگینی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در گفتگو با خبرنگار «نبض انرژی» ضمن تکذیب شایعه حذف کارت سوخت جایگاه‌داران اظهار کرد: شایعه‌ای در این‌باره منتشر شده واقعی نبوده و قرار نیست که از تیرماه، کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد حذف شود.

وی تصریح کرد: استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران همانند روال مانند است و هیچ تغییری در این زمینه ایجاد نشده است.

چگینی با تأکید بر اینکه تغییری در نحوه توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، گفت: بنزین یارانه‌ای با قیمت ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان با قیمت لیتری ۳۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

در متن اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، آمده است:

«۱- به اطلاع هموطنان می‌رساند در پی انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، به اطلاع مردم عزیز می‌رساند موارد مورد اشاره شایعه‌ای بیش نیست و همچنان مطابق روال گذشته عرضه بنزین در تمامی مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نرخ اول بصورت یارانه‌ای (۱۵۰۰ تومانی) و بنزین با نرخ غیریارانه‌ای (۳۰۰۰ تومان) انجام می‌شود.

۲- درباره افزایش قیمت بنزین، به اطلاع هموطنان می‌رساند این موضوع نیز تکذیب می‌شود و هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین اتخاذ نشده است و از اساس چنین موضوعی هم مطرح نیست.

۳- از هموطنان تقاضا می‌شود به شایعات منتشرشده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار صحیح را از سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس niopdc.ir دریافت کنند.»