مدیرعامل جدید باشگاه سایپا از درون دولت احمدی نژاد بیروت آمد و امروز معرفی شد. طبق خبر رسمی اعلام شده به رسانه‌ها اعضاء هیات مدیره باشگاه سایپا، به استناد ماده ٥٧ اساس نامه باشگاه، مهرداد سراجی را به اتفاق آرا به عنوان مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا انتخاب کردند. متاسفانه در این انتخاب یا انتصاب […]

مدیرعامل جدید باشگاه سایپا از درون دولت احمدی نژاد بیروت آمد و امروز معرفی شد.

طبق خبر رسمی اعلام شده به رسانه‌ها اعضاء هیات مدیره باشگاه سایپا، به استناد ماده ٥٧ اساس نامه باشگاه، مهرداد سراجی را به اتفاق آرا به عنوان مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا انتخاب کردند. متاسفانه در این انتخاب یا انتصاب کوچکترین نشانه ای از تخصص و شناخت از فوتبال حرفه‌ای و سایر ورزش‌ها دیده نمی شود.
سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در هفته گذشته طی حکمی مهرداد سراجی را به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا منصوب کرده بود. مهرداد سراجی از این پس به عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره جدید باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا کار خود را ادامه می دهد.

این مهره قبلا در دولت احمدی نژاد در ورزش کشور سبز شد و همراه علی سعیدلو ، از معاونت اجرایی رییس جمهوری به سازمان تربیت بدنی آمد. هنوز خاطرات سفر او به بازی های آسیایی و حضور وی در مراسم اهدای مدال از یاد ورزشی نویس ها نرفته است.

مدیردفتر در دولت احمدی‌نژاد، رییس باشگاه دولت روحانی شد

او به عنوان مسوول دفتر سعیدلو از نهاد ریاست جمهوری به ورزش آمد و بعد از خروج از ورزش هم دیگر نامی از او نبود. سرتجی در سوابقش مدیرکلی دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری را هم دارد و رشته تحصیلی اش هم مهندسی بوده است. حالا او یکبار دیگر در دولت روحانی صاحب پست و جایگاه شده است تا اینطور برداشت شود که مدیران دولت روحانی از حالا در پی جلب رضایت اصولگرایان برای دوره آتی هستند.