کمبود برق پرقدرت و پایدار در اهر و هریس/ فراری دادن سرمایه‌گذاران
کمبود برق پرقدرت و پایدار در اهر و هریس/ فراری دادن سرمایه‌گذاران
نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بیکاری جوانان جویای کار و تحصیلکرده و کمبود مراکز تولیدی صنعتی اشتغال‌زا از مشکلات اساسی منطقه است.

به گزارش نبض‌انرژی،از اهر، احمد محرم‌زاده امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به موقعیت تاریخی فرهنگی اهر اظهار داشت: متاسفانه این شهرستان متناسب قابلیت‌های موجود پیشرفتی نداشته و ضرورت دارد در این خصوص اقدامات جدی به‌خصوص در حوزه شهری نیز صورت گیرد.

وی افزود: خوشبختانه بزرگراه اهر – تبریز که یکی معضلات جدی منطقه بود، تقریبا نتیجه داده و زیر ترافیک رفته و تردد در جریان است و تلاش داریم با استفاده از ظرفیت کمیسیون عمران برای سایر پروژه‌های ناتمام استفاده کنیم.

این نماینده مجلس به کمبود برق پرقدرت و پایدار در اهر و هریس برای استقرار طرح‌های بزرگ تولیدی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده  و دستور وزیر نیرو  مقرر شده یک پست ۴۰۰ کیلو ولت و ۶۳کیلو ولت در اهر و یک پست ۶۳کیلو ولت برای شهرک صنعتی هریس  در نظر گرفته شده که امیدواریم عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز شود.

این نماینده مجلس بر ضرورت همراهی مسوولان و کارکنان  ادارات با سرمایه‌گذاران تاکید و تصریح کرد: متاسفانه در صدور مجوزها و استعلامات همکاری لازم انجام نمی‌شود و در برخی موارد تعلل می‌شود که ضرورت دارد در این خصوص روسای ادارات در تسریع مجوزها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی، شهرداری اهر را با قدمت تاریخی بالا  یکی از شهرداری‌های بزرگ استان برشمرد که ضرورت دارد با تقویت این نهاد مردمی بیش از گذشته در خدمت شهروندان باشیم و شهرداری و شورای شهر باید به فکر درآمد پایدار برای توسعه شهر باشند و امیدواریم با همراهی شورای شهر شاهد موفقیت روز افزون و اجرای پروژه‌های جدید باشیم.