گازدار شدن 1062 واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام
گازدار شدن 1062 واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال‌جاری، مجموع تعداد صنایع و واحدهای تولیدی گازدار کل استان به ۱۰۶۲ واحد رسیده است که نشان از تحقق شعار نامگذاری سال و تعامل سازنده شرکت گاز با واحدهای صنعتی و تولیدی است.

عباس شمس‌اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تحقق ۱۰۸ درصدی گازرسانی به صنایع استان در ۹ ماهه اول سال‌جاری خبر داد و گفت: برنامه مصوب امسال برای گازرسانی به صنایع استان، جایگزینی ۱۵ هزار متر‌مکعب گاز با سوخت‌های مایع بوده که خوشبختانه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۶ هزار و ۷۳ متر مکعب ظرفیت جایگزینی برای گازرسانی به صنایع ایجاد شده است.

به گزارش نبض‌انرژی،وی افزود: از ابتدای سال جاری و در راستای تحقق نامگذاری سال و کمک به توسعه صنایع، تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده استان به ۱۰۲ واحد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در ۹ ماهه اول امسال تعداد ۹ مرغداری، ۶ گلخانه، ۲۶ دامداری، ۲ کارخانه آسفالت، یک مورد پرورش قارچ، ۳۲ واحد خدماتی و ۲۶ مورد سایر واحدهای تولیدی و صنعتی گازدار شده است.

شمس‌اللهی با بیان اینکه برای گازرسانی به این ۱۰۲ واحد صنعتی بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد صنایع گازدار در سال‌جاری، مجموع تعداد صنایع و واحدهای تولیدی گازدار کل استان به ۱۰۶۲ واحد رسیده است که نشان از تحقق شعار نامگذاری سال و تعامل سازنده شرکت گاز با واحدهای صنعتی و تولیدی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال‌جاری برای گازرسانی به این تعداد صنایع، با واگذاری مناقصه طی دو پیمان، بیش از ۳۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گاز و نیز تعداد ۸ ایستگاه اختصاصی گاز توسط پیمانکاران بومی نصب و اجرا شده است.