اجرای طرح گازسوز شدن تاکسی‌های شهری در اصفهان آغاز شد
اجرای طرح گازسوز شدن تاکسی‌های شهری در اصفهان آغاز شد
گروه استان‌ها- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت: تمام خودروهایی که در بخش حمل و نقل عمومی در حال فعالیت هستند، اعم از تاکسی‌های پلاک زرد، اسنپ‌ها و آژانس‌ها می‌توانند ضمن پرداخت ۲۰ الی ۲۵ درصد از هزینه نصب تجهیزات، خودروهای خود را گازسوز کنند.

حسین جعفری  با اشاره به طرح گازسوز کردن تاکسی‌های شهری اظهار داشت: بعد از افزایش نرخ بنزین در سال‌های گذشته سبد حمایتی از سوی دولت برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته و قرار برآن شد که تمام خودروهایی که در بخش حمل و نقل عمومی در حال فعالیت هستند، از این مزایا بهره‌مند شود و ضمن پرداخت 20 الی 25 درصد از هزینه نصب تجهیزات از سوی رانندگان تاکسی، خودروهایشان گازسوز شود.

به گزارش نبض‌انرژی،وی افزود: این طرح در 2 سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود که اکنون تجهیزات را برای خدمت‌رسانی دراختیار مراکز قرار داده‌اند که یکی از این مراکز شرکت تعاونی تاکسیرانی اصفهان است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان آنکه تاکسی‌های فعال در اسنپ، آژانس‌ها و تاکسی‌های زرد می‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند، بیان کرد: این گروه‌ها می‌توانند برای گازسوز کردن خودروهای خود اقدام کنند.

وی با بیان آنکه گروه‌های مشمول در این طرح می‌توانند به شرکت تعاونی تاکسیرانی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: گروه‌هایی که مشمول این طرح هستند، باید از سازمان تاکسیرانی مجوز داشته باشند و کسانی که در اسنپ عضویت دارند با در دست داشتن مجوزهای لازم این مجموعه می‌توانند از امتیاز گازسوزشدن خودروهای تاکسی بهره‌مند شوند.