ساخت پتروشیمی هلیلان ۲۰ درصد پیشرفت دارد
ساخت پتروشیمی هلیلان ۲۰ درصد پیشرفت دارد
ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های مناطق محروم استان گفت: ساخت پتروشیمی هلیلان ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی اکبر بسطامی صبح دوشنبه در بازدید از پروژه پتروشیمی هلیلان اظهار کرد: دولت سیزدهم عزم جدی برای محرومیت زدایی دارد و گام های مهمی در این راستا برداشته است.

به گزارش نبض‌انرژی،وی بیان کرد: با پیشرفت ۲٠ درصدی پترشیمی هلیلان و اختصاص مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزی_ ریالی به این پروژه، امیدواریم مسئه بیکاری بسیاری از خانواده‌ها و جوانان این منطقه محروم مرتفع شود.

نماینده مردم ایلام در بازدید از پل جزمان نیز گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه های ارتباطی هلیلان، پل جزمان است که در جریان سیل خسارت ‌های جدی دید و ارتباط ۳۰ روستا با مرکز شهرستان قطع شد و احداث این پل از اهمیت به سزایی در هلیلان برخوردار است چرا که مسیر تردد حجم زیادی از مردم این حوزه است.

بسطامی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هلیلان با بیان این که در مجموع بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار و هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی – ریالی ماحصل اعتبارات اختصاص یافته سفر رییس جمهور به شهرستان هلیلان بود، ابراز داشت: بدون شک با تخصیص این اعتبارات و اجرای این طرح‌ها در شهرستان، هلیلان شرایط بهتر و مطلوبی پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مصوبات رییس جمهور در سفر به استان ایلام اظهار داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم با نگاه محرومیت زدایی وارد عرصه شده و تشکیل کمیته ویژه بررسی مشکلات هلیلان نشان از عزم جدی دولت در رفع مشکلات منطقه محروم هلیلان دارد.