توزیع بیش از ۲ هزار دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان کرمانی
توزیع بیش از ۲ هزار دستگاه بخاری گازسوز بین مددجویان کرمانی
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع ۲۴۰۴ دستگاه بخاری گازی با اعتبار بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با آغاز فصل سرما بین مددجویان استان خبر داد.

به گزارش نبض‌انرژی،از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمان، امروز یکشنبه ۲۸ آذرماه یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در فصل پاییز و همچنین با آغاز فصل زمستان با هدف کمک به تأمین وسایل گرمایشی مددجویان، ۲۴۰۴ دستگاه بخاری گاز سوز بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این وسایل گرمایشی با اولویت خانوارهای ساکن در مناطق محروم، سردسیر و مناطقی که تازه گاز کشی شده اختصاص یافت، افزود: برای تهیه و توزیع این تعداد بخاری در بین مددجویان تحت حمایت استان بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

صادقی کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان را یکی از برنامه‌های این نهاد دانست و گفت: هرساله با آغاز فصل سرما لوازم گرمایشی بخاری و آبگرمکن به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر اهدا می‌شود.

وی بابیان اینکه کمیته امداد استان کرمان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تهیه و تأمین وسایل منزل برای مددجویان از جمله وسایل گرمایشی است بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی#۰۳۴*۸۸۷۷* به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به یاری خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان کرمان بشتابند.