استقبال سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان از غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در نمایشگاه اینوکس 2021 کیش
استقبال سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان از غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در نمایشگاه اینوکس 2021 کیش
غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی ( اینوکس ۲۰۲۱ ) توانست بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کند.

به گزارش نبض انرژی به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، علاوه بر دستاوردها، عملکرد و معرفی خدمات نوین بانکداری در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی ، خدمات جدید بانک گردشگری رونمایی شد.
در فضای ۳۰۰ مترمربعی نمایشگاه، هلدینگ های گروه مالی گردشگری شامل نگین، ماهان و سمگا و بخش های مختلف بانک گردشگری در مدت چهار روز برپایی نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و خدمات خود را به علاقه مندان و سرمایه گذاران معرفی کردند.
در غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری، مسئولان هلدینگ های مربوطه در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، صنعتی و معدنی، بورس شرکت داشتند و علاوه بر آن مدیران واحدهای بازاریابی، شبکه مجازی، بانکداری نوین و … بانک گردشگری به سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه پاسخ دادند.
در مدت چهار روز برپایی نمایشگاه، مسئولان و مدیرانی از مناطق مختلف به ویژه از استان هرمزگان و منطقه آزاد کیش از غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری دیدن کردند و از نزدیک با دستاوردها، خدمات و فعالیت‌های گروه و بانک آشنا شدند.
علاوه بر حضور سعید محمد دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ‌صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در غرفه گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری که روز نخست نمایشگاه همزمان با افتتاحیه انجام شد، مدیرانی از استان های هرمزگان و بوشهر در غرفه حضور یافتند و با مسئولان گروه و بانک پیرامون همکاری‌های دوجانبه به تبادل نظر پرداختند.
معاون اقتصادی استاندار هرمزگان و مدیرکل اقتصاد و دارایی این استان با حضور در غرفه گروه مالی گردشگری از نزدیک با فعالیت های شرکت ” گروه سرمايه‌گذاری ميراث فرهنگی و گردشگری ايران ” (سمگا) آشنا شدند و خواستار بهره‌مندی از تجارب سمگا برای توسعه گردشگری در این استان شدند.
معاون اقتصادی استاندار هرمزگان گفت که گروه مالی گردشگری به ویژه سمگا تجارب مفید و ارزنده ای در ساخت هتل، ایجاد مراکز اقامتی، گردشگری، تفریحی و توریستی دارد و ما مایل هستیم از تجارب سمگا برای رونق گردشگری به ویژه احداث هتل و دیگر امکانات توریستی در جزیره هرمز و تبدیل این جزیره به هاب گردشگری استفاده کنیم.
رئیس گروه توسعه سواحل مکران، معاون سازمان منطقه آزاد انزلی، مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم و همچنین سرمایه گذاری از بوشهر برای اخذ برند هتل بوشهر برخی دیگر از جمله بازدیدکنندگان از غرفه گروه مالی گردشگری و سمگا بودند.
همچنین شماری از هتلداران و سرمایه گذاران با مراجعه به بخش سمگا در غرفه گروه مالی گردشگری، برای ساخت هتل، تکمیل و راه اندازی مراکز اقامتی و برندینگ هتل و برخی نیز به منظور مشارکت سمگا برای احداث هتل حضور یافتند و خواستار همکاری شدند.
مسئولان غرفه سمگا در مدت برپایی این نمایشگاه در چهار موضوع سرمایه گذاری، شرکت ها و پروژه‌ها، معرفی سه برند هتلی “رکسان”، “رمیس” و”کاروانیکا” و همچنین خدمات باشگاه مشتریان سمگا برای سهامداران را برای علاقه مندان تشریح کردند.
معرفی عملکرد و دستاوردهای شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان نیز از دیگر بخش های جذاب نمایشگاه برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بود. در این بخش دو پروژه “سرزمین ایرانیان (آیلند)” و “پرستیژلند” به سرمایه گذاران معرفی و اعلام شد که رویکرد این هلدینگ جذب همکاری است. همکاری‌ها در بخش پارک علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان، مشارکت در کاربری های اقامتی و … به سرمایه گذاران اعلام شد.
از دیگر بخش‌های جذاب نمایشگاه اینوکس 2021 کیش، می‌توان به رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن “گردش‌پی” بانک گردشگری اشاره کرد که امکانات جدیدی برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس دارد که شامل بهبود عملکرد سیستم، ارتقاء امنیت، تغییر رابط کاربری، پشتیبانی از Dark Mode ، صدور آنلاین کارت هدیه و ارسال به سراسر کشور، مشاهده موجودی کارت متصل به شبکه شتاب و سامانه مدیریت چک صیادی اشاره کرد.
برگزاری دو همایش و پنل تخصصی از دیگر برنامه‌هایی بود که از سوی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در حاشیه برگزاری نمایشگاه اینوکس 2021 کیش انجام شد.
برگزاری همایش‌های “بازار سرمایه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری” و ” ارائه بسته های سرمایه گذاری توسط بانک گردشگری” با حضور مدیران ارشد گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری به صورت جداگانه در روزهای 9 و 10 آذر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.
در این همایش‌ها که شماری از سرمایه گذاران و مدیران شرکت های بورسی حضور داشتند، مدیران ارشد بانک گردشگری، “بسته‌های سرمایه‌گذاری توسط بانک گردشگری” را برای مالکان واحدهای تجاری کیش تشریح کردند و مدیران ابزارهای نوین مالی بانک گردشگری و گروه مالی گردشگری به بیان معرفی پروژه های گروه و بانک برای سرمایه گذاران پرداختند .
مدیران مربوطه اعلام کردند برخی از پروژه‌هایی که توسط گروه مالی گردشگری با مشارکت بانک گردشگری انجام شده، به بهره برداری رسیده و بقیه نیز در آینده نزدیک یکی پس از دیگری افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید. با بهره برداری از این سرمایه‌گذاری‌ها اشتغال زیادی به ویژه برای جوانان بومی ایجاد خواهد شد. از جمله پروژه های مهم گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری که در این دو همایش به آنها اشاره شد، می توان به پروژه میکامال کیش، فاز 2 مجتمع فولاد صنعت بناب، افق نیایش و سرزمین ایرانیان(آیلند) اشاره کرد.
پروژه میکامال کیش از جمله پروژه های گروه مالی گردشگری است که با مشارکت حداکثری بانک گردشگری قرار است به طور رسمی روز دهم اسفند ماه 1400 به بهره برداری برسد.
سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی ( اینوکس ۲۰۲۱ ) از ۸ تا ۱۱ آذرماه 1400 در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی کیش برگزار شد.