افزایش جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد به ۳۵ جایگاه
افزایش جایگاه‌های سوخت کهگیلویه و بویراحمد به ۳۵ جایگاه
جایگاه عرضه سوخت کبگیان در جاده پاتاوه دهدشت به جایگاه‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد اضافه شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این استان در آیین بهره برداری از جایگاه جدید عرضه سوخت در کبگیان گفت: جایگاه سوخت با مشارکت بخش خصوصی و دارای ۳ سکو، شش تلمبه و ۱۲ نازل عرضه فرآورده‌های نفتی است.

آقای خشایی با بیان اینکه این طرح از جمله طرح‌های اشتغال زایی است که ۱۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده اند افزود: این جایگاه سوخت با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال واقع در بخش کبکیان، محور جدید پاتاوه دهدشت، کیلومتر ۳۰ روستای زنگوا علیای ناحیه مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش نبض‌انرژی،وی توسعه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد اشتغال، کاهش مسیر‌های سوخت رسانی به خودرو‌ها و استفاده از توان بخش خصوصی را از مهمترین اهداف احداث جایگاه سوخت برای ارائه خدمات مطلوب به مردم بر شمرد.

خشایی بیان کرد: با راه اندازی جایگاه سوخت، شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی دراستان کهگیلویه وبویراحمد به ۳۵ باب رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان گفت: مردم می‌توانند در صورت بروز مشکل در ارائه خدمات رسانی با سامانه شکایات مردمی ۰۹۶۲۷ تماس و مشکل را گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع نقص شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هم در مراسم بهره برداری از این جایگاه گفت: احداث جایگاه عرضه سوخت تلاشی برای ایجاد زیرساخت‌ها وخدمات رسانی به مردم است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: کهگیلویه وبویراحمد باتمام ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف، نیازمند حضور سرمایه گذراران است.

روشنفکر افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به نحو مطلوب با ایجاد چنین جایگاه‌های سوختی برای خدمات رسانی و رفاه در مسیر‌های ارتباطی و مناطق مختلف، برای توسعه و پیشرفت استان گام برداشته است.