تنها سلاح آمریکایی ها در مقابل ایران
تنها سلاح آمریکایی ها در مقابل ایران
فلاحی گفت: درحال حاضر آمریکایی ها تنها سلاحشان ایجاد وحشت و تهدید ایران است. آن ها پی برده اند که تحریم ها اثری ندارد و محدودکردن ایران در زمینه های هسته ای و موشکی امکان پذیر نیست. لذا به دنبال استراتژی قدیمی خود یعنی تهدید و هماهنگ کردن کشورهای دئنیا علیه ایران هستند.

به گزارش نبض‌انرژی،نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درموررد ازسرگیری مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای غربی ازجمله آمریکا بیان کرد: آمریکا کشوری غیر قابل اعتماد است و به گفته آیت الله جوادی آملی که فرمودند اگر در مذاکرات با آمریکایی ها دست دادید سپس انگشتان خود را بشمارید. کشوری که خوی استعمارگرایانه و صهیونیستی دارد و همه ملت ها را از آن خودش می داند.

او ادامه داد: آنچه که تمام در منطق دینی و قرآنی ما آمده و به ما آموزش داده شده است این است که باید در مقابل متجاوزانی مثل آمریکا با همان مقتضای حال آن ها برخورد کنیم و اگر در مقابل دشمن کوتاه بیاییم نه تنها به تجاوز خودش ادامه می دهد بلکه اقداماتش را تشدید می کند.

جمهوری اسلامی ایران هیمنه آمریکا را شکسته است

فلاحی تاکید کرد: درهمین راستا شاهد دزدی آمریکا در روز روشن از نفتکش ایران در آب های عمان بودیم. اما اقدامی که در مقابل نفت دزدی آمریکایی ها صورت گرفت بسیار به جا و مناسب بود و همانطور که حضرت امام فرمودند «ما هیمنه آمریکا را شکستیم و دنیا باید این را متوجه شود.»

نماینده مردم همدان در مجلس اظهارکرد: کشورهای دیگر دنیا هم باید استقلال خودشان را حفظ کنند و بدون ترس و نگرانی از آمریکا ارتباطات دیپلماتیک خود را با سایر کشورها از جمله کشور مقتدری مثل جمهوری اسلامی ایران ادامه دهند و به تحریم های آمریکا اهمیت ندهند که این می تواند مقدمه ای برای گشایش اقتصادی و سیاسی شود.

وی گفت: درحال حاضر آمریکایی ها تنها سلاحشان ایجاد وحشت و تهدید ایران است. آن ها پی برده اند که تحریم ها اثری ندارد و محدودکردن ایران در زمینه های هسته ای و موشکی امکان پذیر نیست. لذا به دنبال استراتژی قدیمی خود یعنی تهدید و هماهنگ کردن کشورهای دئنیا علیه ایران هستند.

فلاحی درانتها عنوان می کند: نباید فریب آمریکایی ها و غربی ها را خورد. 8 سال تمام با آن ها راه آمدیم. اما جمهوری اسلامی ایران از خطوط قرمز خود و اقتدارش عبور نخواهد کرد. مواضع ایران همان است که رهبر انقلاب اعلام کردند.