کمیسیون انرژی کمیسیون تخصصی برای بررسی صلاحیت وزیر نفت و نیرو است
کمیسیون انرژی کمیسیون تخصصی برای بررسی صلاحیت وزیر نفت و نیرو است
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی کمیسیون تخصصی برای بررسی صلاحیت وزیر نفت و نیرو است، در خصوص این دو وزارتخانه به زودی به جمع بندی می‌رسیم و این جمع بندی را در روز رای اعتماد در صحن علنی مجلس اعلام خواهیم کرد.

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با وزرای پیشنهادی گفت: امروز جلسه‌ای را با وزیر پیشنهادی اطلاعات داشتیم. ایشان درباره برنامه‌ها و راهبرد‌ها و سیاست‌های خودشان برنامه ارائه کردند و اعضای کمیسیون هم درباره مسائل مهمی که مد نظرشان بود سخنانی را مطرح کردند.

به گزارش نبض‌انرژی،وی ادامه داد: در حال حاضر جلسه کمیسیون انرژی با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: روز گذشته هم جلسه‌ای با وزیر پیشنهادی نفت برگزار شد و درباره راهبرد‌های کلان حوزه انرژی کشور به خصوص در بخش نفت و گاز سخنانی مطرح شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: وزیر پیشنهادی نفت برنامه‌های خود را برای تحول در حوزه انرژی مطرح کرد زیرا با چالش‌های جدی در حوزه انرژی و در بخش نفت و گاز رو به رو هستیم.

نخعی در ادامه با بیان اینکه با تراز منفی گاز و شدت بالای مصرف انرژی رو به رو هستیم افزود: ظرفیت‌های بلااستفاده در بخش نفت و گاز کشور داریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کمیسیون انرژی کمیسیون تخصصی برای بررسی صلاحیت وزیر نفت و نیرو است گفت: در خصوص این دو وزارتخانه به زودی به جمع بندی می‌رسیم و این جمع بندی را در روز رای اعتماد در صحن علنی مجلس اعلام خواهیم کرد.