فرماندار: حفر چاه برای تامین آب شرب شهرهای ثلاث‌باباجانی ضروری است
فرماندار: حفر چاه برای تامین آب شرب شهرهای ثلاث‌باباجانی ضروری است
فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: برای رفع کم آبی و تامین آب شرب پایدار شهرهای تازه‌آباد و میرآباد این شهرستان حفر ۲ حلقه چاه ضروری است.

«یدالله شکری» روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه در سرسرای جلسات فرمانداری شهرستان پاوه افزود: اجرای خط دوم «میرهومر» برای تقویت شهر تازه آباد و روستاهای طول خط از دیگر پروژه هایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش نبض‌انرژی،وی تصریح کرد: زیرپوشش قرار گرفتن ۲۱ روستای بخش مرکزی، هفت روستای بخش زمکان و ۱۸ روستای بخش ازگله از دیگر مشکلاتی است که روستاهای این شهرستان با آن مواجه هستند.

فرماندار ثلاث باباجانی همچنین بر رفع مشکلات حقوقی خط انتقال آب روستای قلقله ، تامین آب شرب روستاهای چم زرشک علیا و سفلی و اسپری و آبرسانی به روستاهای جابجا شده بعد از زلزله تاکید کرد.

شکری اظهار داشت: ۱۷ روستای بخش ازگله به صورت سیار آبرسانی می‌شود که جوابگو نیست و باید تقویت شود.

وی گفت: رفع مشکل قطعی برق مجتمع مامیشان، اخذ انشعاب از مخزن بمو به سمت مخزن صیدخان در شهر ازگله، ارتقا ایستگاه پمپاز مجتمع مامیشان از ۱۴ لیتر به ۲۵ لیتر در ثانیه، اجرای شبکه توزیع در شهر ازگله و استقرار نمایندگی آبفا در این شهر و آبرسانی به هشت روستای بخش ازگله از مهمترین مطالبات مردم این بخش است.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.