سرپرست روابط عمومي شرکت پالايش نفت آبادان منصوب گرديد
سرپرست روابط عمومي شرکت پالايش نفت آبادان منصوب گرديد
طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان ، مهدی رشیدی به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان منصوب گردید.

به گزارش نبض‌انرژی،از آبادان ،  در حکم مهندس امین مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان خطاب به مهدی رشیدی آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان منصوب می شوید.
انتظار می رود با بکارگیری همکاران پرتلاش و متعهد و استفاده از کلیه امکانات درون و برون شرکتی نسبت به ارتقاء جایگاه شرکت در فضای پیچیده اطلاع رسانی و رسانه های حقیقی و مجازی همت گمارید. اطلاع رسانی و تعامل مستمر و مطلوب با رسانه ها، حضور به موقع و لازم در رویدادهای داخلی و خارجی و ایجاد تصویری واقع بینانه و در خور از شرکت پالایش نفت آبادان و کارکنان پرتلاش آن، ارتباط با مردم و مسئولین و رفع ابهامات احتمالی افکار عمومی از مهم ترین وظایف جنابعالی به شمار می رود در این راه کارکنان خدوم روابط عمومی و سایر واحدهای ستادی و مدیران و روساء شرکت در انجام وظایف محوله یاریگر جنابعالی خواهند بود. امید است با اتکال به الطاف الهی، همکاری سایر همکاران و با استفاده از ظرفیت های موجود در آن مجموعه در راستای نیل به اهداف سازمانی موفق و موید باشید.
در پایان ضمن تسلیت مجدد و اظهار تاسف عمیق از درگذشت همکار عزیز و ارجمندمان جناب آقای مهندس سید ناجح موسوی بغلانی، علو درجات را از خداوند متعال برای آن مرحوم خواستارم.
قابل ذکر است مهندس سید ناجح موسوی بغلانی به مدت یکسال سکان دار روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان بودند که خدمات ارزنده ای در این مدت بر جای گذاشتند .
همچنین مهندس مهدی رشیدی سابقه فعالیت در بخش عملیات شرکت پالایش نفت آبادان و مدیر نظام مشارکت و … را در کارنامه کاری خود  دارند .