۹ پروژه گازرسانی در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید
۹ پروژه گازرسانی در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید
بهره برداری از ۹ پروژه گازرسانی روز سه شنبه همزمان با ایام فرخنده دهه فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در شهرستان ملایر آغاز شد.

به گزارش نبض‌انرژی،معاون اجرای طرح‌های شرکت گاز استان همدان در آیین بهره‌برداری از این پروژه های گازرسانی،  اظهار داشت: با اجرای این ۹ پروژه چهار هزار و ۳۶۱ متر شبکه‌گذاری و ۶ ایستگاه با بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده است.

«حمیدرضا شهبازی» با بیان اینکه این طرح ها شامل گازرسانی به ۲ واحد دامداری، یک واحد گلخانه، خشکبار طلایی، کمپ طلوع مهر و کارگاه‌های مجاور، یک واحد بستنی، مرغداری و هتل کریم‌خان زند است، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون به ۲۲۹ واحد صنعتی و کشاورزی در استان گازرسانی شده است.

وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای خوش‌آباد(کمتر از ۲۰ خانوار جمعیت) ملایر با ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان همدان گازرسانی شده اند و گازرسانی به روستاهای با جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار استان در دستور کار قرار گرفته است.

شهبازی، نرخ بهره‌مندی جمعیت استان همدان از نعمت گاز را ۹۹.۹ درصد عنوان و تصریح کرد: سال ۱۳۹۷،‌ استان همدان به عنوان نخستین و تنها استان سبز کشور در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها معرفی شد.

معاون اجرای طرح‌های شرکت گاز استان همدان ادامه داد: در سال جهش تولید و کمک به صنایع تولیدی، ۱۳ هزار مترمکعب گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در تعهد شرکت گاز بود که ۲۸ هزار مترمکعب که بیش از تعهد استان بود، اجرا شد.

شهبازی افزود: در دهه فجر امسال ۸۹ طرح گازرسانی با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان در استان همدان به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

بیش از ۲۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان طرح امروز(سه شنبه) در نقاط مختلف شهرستان ملایر بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

 

ایرنا