به گزارش نبض‌انرژی، رزین دوستدار محیط زیست به عنوان پوشش‌های حفاظتی شرکتی دانش‌بنیان به صنایع نساجی، چسب و کاغذ، ساختمان، شوینده، آرایشی و بهداشتی رونق داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت دانش بنیان ایرانی برای رونق دادن به صنایع مختلف کشور ۳۰ سال است که در حوزه تولید رزین‎های […]

تولید رزین دوستدار محیط زیست توسط محققان کشور

به گزارش نبض‌انرژی،

رزین دوستدار محیط زیست به عنوان پوشش‌های حفاظتی شرکتی دانش‌بنیان به صنایع نساجی، چسب و کاغذ، ساختمان، شوینده، آرایشی و بهداشتی رونق داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، یک شرکت دانش بنیان ایرانی برای رونق دادن به صنایع مختلف کشور ۳۰ سال است که در حوزه تولید رزین‎های آکریلیک پایه آبتلاش می‌کند. رزین‌های دوست‌دار محیط‌زیستی که جایگزین مناسبی برای تعداد زیادی از رزین‌های پایه حلالی مورد استفاده در صنایع مختلف است و در تولید پوشش های حفاظتی کاربرد دارد.

به گفته سامرند ناسوتی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان، ظرفیت تولیدی این شرکت ۸ هزار تن در سال است.

این فعال فناور ادامه داد: از آن‌جا که پلیمرهای اکریلیک پایه آبی به عنوان دوست‌دار محیط‌زیست شناخته شده‌اند، معرفی و تلاش برای جایگزینی محصولات تولیدی سیماب رزین با مواد زیان‌آور مصرفی، یکی از مسئولیت‌های مهم ما است.

وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا همگام با دانش و فناوری روز دنیا گام برداریم، به همین دلیل حفظ کیفیت محصولات، نوآوری و تولید محصولات جدید را هدف اصلی خود قرار داده‌ایم.