به گزارش نبض‌انرژی، مدیر امور اجرایی طرح‌های شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران، گفت: پنج مخزن اضطراری آبرسانی در محدوده زیر پوشش این شرکت مستقر و راه‌اندازی می شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، غلامرضا مرادی‌زاده با بیان این‌که هر یک از این مخازن ۱۰۰ مترمکعب گنجایش دارد، گفت: این مخازن […]

استقرار ۵ مخزن اضطراری آبرسانی در منطقه ۳ شهر تهران

به گزارش نبض‌انرژی،

مدیر امور اجرایی طرح‌های شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران، گفت: پنج مخزن اضطراری آبرسانی در محدوده زیر پوشش این شرکت مستقر و راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، غلامرضا مرادی‌زاده با بیان این‌که هر یک از این مخازن ۱۰۰ مترمکعب گنجایش دارد، گفت: این مخازن در بازارچه سنتی ستارخان و بوستان‌های ستارخان، شاهین و شهرآرا در منطقه ۲ شهرداری و پارک کودک شهر زیبا واقع در منطقه ۵ شهرداری مستقر خواهند شد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال و از محل بودجه و درآمدهای تبصره ۳ و برابر مصوبه شورای شهر تهران تأمین اعتبارشده است. ضمن اینکه جنس این مخازن فولادی با پوشش چندلایه است که با دارا بودن پوشش داخلی و بیرونی علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و آسیب از عمر مفید و طولانی مدت برخوردارند.

به گفته مدیر امور اجرایی طرح‌های آبفای منطقه ۳ شهر تهران هم‌اکنون نصب این مخازن در بوستان ستارخان در مرحله بتن‌ریزی فونداسیون و در بازارچه سنتی در مرحله خاک‌برداری است.