“ایلان ماسک” میلیاردر و کارآفرین آمریکایی که اظهار نظرهایش در مورد ویروس کرونا طی ماه‌های اخیر همواره جنجال برانگیز بوده است و آن را همیشه دست کم گرفته، در یک توییت اعلام کرد که به احتمال زیاد به یک مورد خفیف از کووید-۱۹ مبتلا شده است. به گزارش نبض انرژی ، “ایلان ماسک” بنیانگذار و […]

احتمالا کرونا گرفته‌ام

“ایلان ماسک” میلیاردر و کارآفرین آمریکایی که اظهار نظرهایش در مورد ویروس کرونا طی ماه‌های اخیر همواره جنجال برانگیز بوده است و آن را همیشه دست کم گرفته، در یک توییت اعلام کرد که به احتمال زیاد به یک مورد خفیف از کووید-۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش نبض انرژی ،

“ایلان ماسک” بنیانگذار و رئیس شرکت‌های موفق تسلا و اسپیس‌ایکس می‌گوید به احتمال زیاد به یک مورد خفیف از بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است. اگرچه وی با استناد به نتایج بسیار متفاوت آزمایشگاه‌های مختلف، همچنان در مورد صحت آزمایشات کرونا تشکیک می‌کند.

وی به هیچ نتیجه‌ای از آزمایش PCR اشاره نکرد که به طور معمول در آزمایشگاه‌ها انجام می‌شود و دقیق‌تر از آزمایش‌های سریع کرونا است.

“ماسک” گفت که علائم وی شبیه به علائم یک سرماخوردگی جزئی است. وی دو روز پیش در توییتر فاش کرد که چهار بار پشت سر هم آزمایش سریع آنتی ژن داده و در کمال تعجب با دو نتیجه منفی و دو نتیجه مثبت مواجه شده است.

وی که ۴۹ سال دارد، با تکیه بر اتفاقی که با چشم خود دیده، شک و تردیدهایی را در مورد آمار مربوط به بیماری کووید-۱۹ مطرح کرده است و میزان واگیری این بیماری را زیر سوال برده و ادعا می کند که در اعلام میزان مرگ و میر غلو می‌شود.

وی در توییت خود با ذکر اینکه “ویروس کرونا نوعی سرماخوردگی است”، خطرات آن را کم اهمیت جلوه داد.

کووید-۱۹ در ایالات متحده پس از رسیدن به رکورد ۱۹۰ هزار و ۵۹ مورد ابتلای یک روزه در روز جمعه، بیش از ۱۰.۸ میلیون نفر را آلوده کرده و بیش از ۲۴۵ هزار نفر را قربانی کرده است.

“ماسک” در ماه مارس پیش‌بینی کرد که در ماه آوریل نزدیک به صفر مورد ابتلای جدید در ایالات متحده اتفاق می افتد.

آزمایش‌های سریع کرونا به طور گسترده‌ای در مبارزه با این بیماری مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اما مشخص شده است که دقت کمتری نیز نسبت به آزمایش‌های PCR دارند.