به گزارش نبض انرژی ، واکنش رائفی‌پور به انتقادها از مراسم مشهد: از رونق گرفتن عید بیعت آتش گرفته‌اند رائفی‌پور: ◽️هیات مذهبی مجتمع امیرالمومنینِ مشهد پس از اخذ مجوزهای لازم و ارسال آنها برای بنده، از من برای سخنرانی در مراسم ‎عید بیعت دعوت کرد. ◽️با توجه به روال بودن برگزاری مراسمات مذهبی در ورزشگاه […]

به گزارش نبض انرژی ،

واکنش رائفی‌پور به انتقادها از مراسم مشهد: از رونق گرفتن عید بیعت آتش گرفته‌اند

رائفی‌پور:
◽️هیات مذهبی مجتمع امیرالمومنینِ مشهد پس از اخذ مجوزهای لازم و ارسال آنها برای بنده، از من برای سخنرانی در مراسم ‎عید بیعت دعوت کرد.

◽️با توجه به روال بودن برگزاری مراسمات مذهبی در ورزشگاه امام رضا(ع)، اخذ مجوزهای قانونی و شرط بنده مبنی بر رعایت پروتکل‌ها، پذیرفتم.

◽️مشاهدات بنده هنگام ورود به مراسم نیز حاکی از رعایت ضوابط بهداشتی بود؛ تست تب، شرط داشتن ماسک و… صندلی‌ها نیز یکی درمیان نشانه‌گذاری شده بودند.

◽️آنچه از روی جایگاه سخنرانی دیدم هم حاکی از تناسب نسبی در پراکندگی جمعیت بود. مراسمات عزاداری ماه محرم مشهد هم به همین شیوه در این ورزشگاه برگزار شده بود.

◽️بلافاصله پس از مراسم، تصاویری مغرضانه از زوایای افقی برای القای رعایت‌نشدن پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی منتشر شد.

◽️مشکل معاندان، برگزاری مراسمات باشکوه مذهبی است. هرسال بهانه‌ای برای به حاشیه بردن مراسم تجدید بیعت با امام زمان قرار می‌دهند. از رونق گرفتن ‎عید بیعت و به حاشیه رفتن مراسم بدعت‌آمیز نهم ربیع آتش گرفته‌اند./فارس