به گزارش نبض انرژی ، انجمن قلم آمریکا اعلام کرد جایزه «شجاعت» خود را به نوجوانی خواهد داد که صحنه کشته شدن جورج فلوید، شهروند آمریکایی-آفریقایی‌تبار، از سوی پلیس مینه‌سوتا را فیلمبرداری کرد. 🔹این سازمان فعال در حوزه ادبیات و حقوق بشر اشاره کرد دارنلا فریزیر، فیلمبردار صحنه کشته شدن فلوید، در ماه دسامبر جایزه […]

به گزارش نبض انرژی ،

انجمن قلم آمریکا اعلام کرد جایزه «شجاعت» خود را به نوجوانی خواهد داد که صحنه کشته شدن جورج فلوید، شهروند آمریکایی-آفریقایی‌تبار، از سوی پلیس مینه‌سوتا را فیلمبرداری کرد.

🔹این سازمان فعال در حوزه ادبیات و حقوق بشر اشاره کرد دارنلا فریزیر، فیلمبردار صحنه کشته شدن فلوید، در ماه دسامبر جایزه شجاعت انجمن قلم-بننسون را دریافت خواهد کرد.

🔹سوزان نوسل، مدیر عامل انجمن قلم آمریکا، در بیانیه‌ای که در همین زمینه منتشر کرد گفت: «دارنلا با چیزی نه بیشتر از یک تلفن همراه و جسارت ناب، روند تاریخ را در این کشور تغییر داد و جرقه‌ جنبش دلیرانه‌ای را زد که خواستار پایان دادن به نژادپرستی و خشونت سیستمی ضد سیاه‌پوستان بود.»

🔹فریزیر ۱۷ ساله جایزه شجاعت را با ماری یوانوویچ، سفیر سابق ایالات متحده در اوکراین که توسط دولت ترامپ اخراج شد، مشترکا دریافت خواهد کرد.