حسن، یکی از کارمندان بخش طبی بیمارستان و مسئول تنظیم فشار دستگاه اکسیژن با خاموش کردن عمدی یکی از دستگاه‌های اکسیژن، باعث کم شدن اکسیژن و مرگ سه بیمار کرونایی بستری شد. به گزارش نبض انرژی ، در بررسی‌های اولیه کارآگاهان دریافتند حسن رفتار خوبی با همکارانش در بیمارستان نداشته و بارها پرسنل بیمارستان این […]

حسن، یکی از کارمندان بخش طبی بیمارستان و مسئول تنظیم فشار دستگاه اکسیژن با خاموش کردن عمدی یکی از دستگاه‌های اکسیژن، باعث کم شدن اکسیژن و مرگ سه بیمار کرونایی بستری شد.

به گزارش نبض انرژی ،

در بررسی‌های اولیه کارآگاهان دریافتند حسن رفتار خوبی با همکارانش در بیمارستان نداشته و بارها پرسنل بیمارستان این موضوع را گزارش کرده بودند. حسن به خاطر اینکه از دو سال قبل که مشغول به کار شده ارتقا و مزایایی نگرفته اما همکارش (امیر) با وجود اینکه به تازگی استخدام شده بود موقعیت کاری بهتری نسبت به او داشته است. همین موضوع باعث کینه و اختلاف بین آنها شده بود.

🔹حسن به عمد و برای درست کردن پاپوش برای همکارش اقدام به خاموش کردن دستگاه اکسیژن کرده باشد. او حتی شب حادثه از دستگاه اکسیژن تصویربرداری می‌کند تا مدرکی داشته باشد که نشان دهد دستگاه درشیفت کاری او مشکلی نداشته است. همین تصویربرداری نیز یکی از مواردی بود که باعث شد تیم تحقیق به وی مشکوک شوند.

🔹در شب حادثه حال بیماران بستری در بخش بد شده و آنها مجبور شدند از دستگاه‌های اکسیژن یدکی برای بیماران استفاده کنند اما اکسیژن کافی نبوده و بیماران جان باختند./روزنامه ایران