همکاری نفت و گاز گچساران در اجرای طرح مسکن ملی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اقدام‌های لازم را برای تسریع در اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان گچساران انجام داده است. به گزارش نبض انرژی ،  به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید نارکی، رئیس خدمات مهندسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز […]

همکاری نفت و گاز گچساران در اجرای طرح مسکن ملی

همکاری نفت و گاز گچساران در اجرای طرح مسکن ملی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اقدام‌های لازم را برای تسریع در اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان گچساران انجام داده است.

به گزارش نبض انرژی ،

 به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حمید نارکی، رئیس خدمات مهندسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: شبکه فاضلاب و روشنایی برق جاده سلامت در مسیر طرح مسکن ملی قرار گرفته بود که برای تسریع پروژه‌های عام‌المنفعه، جابه‌جایی آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا پس از انجام کارهای مطالعاتی از سوی کارشناسان این اداره، تغییر مسیر به طول یک کیلومتر با برآورد هزینه ۲۵ میلیارد ریال و با استفاده از امکانات موجود و بدون بار مالی اضافی به اجرا در آمد و در مراحل پایانی قرار دارد.

رئیس خدمات مهندسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: این شرکت با توجه به خط مشی خود که کمک به طرح‌های عام‌المنفعه در شهرستان و محیط‌های پیرامونی است همواره تلاش می‌کند به‌عنوان سازمانی مسئولیت‌پذیر، ضمن استمرار تولید و صیانت از تأسیسات، از ظرفیت‌های خود برای رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کند.