به گزارش نبض انرژی ، بروز حادثه رانندگی در جاده احمدآباد مستوفی متاسفانه بار دیگر و با عدم رعایت نکات ایمنی و تخطی از سرعت مطمئنه، جاده احمدآباد مستوفی شاهد یک رخداد رانندگی ناگوار بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری احمدآباد مستوفی، با گزارش واصله به ایستگاه آتش نشانی شهرداری در ساعت ٣:٤٥دقيقه بامداد مبنی […]

به گزارش نبض انرژی ،

بروز حادثه رانندگی در جاده احمدآباد مستوفی

متاسفانه بار دیگر و با عدم رعایت نکات ایمنی و تخطی از سرعت مطمئنه، جاده احمدآباد مستوفی شاهد یک رخداد رانندگی ناگوار بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری احمدآباد مستوفی، با گزارش واصله به ایستگاه آتش نشانی شهرداری در ساعت ٣:٤٥دقيقه بامداد مبنی بر واژگوني یک دستگاه خودرو در جاده احمد آباد مستوفي، بلافاصله مامورین آتش نشانی به محل حادثه اعزام و ضمن رهاسازی راننده خودرو و انجام اقدامات اولیه درمانی و امدادی، موضوع به اورژانس اطلاع داده شد.

بنابراین گزارش، راننده خودروی مدنظر به علت شدت جراحات واردآمده به رغم انجام اقدامات اولیه از سوی مامورین آتش نشانی پیش از رسیدن نیروهای اورژانس جان سپرد.

 

#سایت_خبری_احمدابادسیتی:

➕بارها در خصوص جاده احمداباد منتهی به آزادگان اطلاع رسانی شده و خرابی آسفالت این جاده را متذکر شده ایم ولی گویا #گوش_شنوایی در این خصوص وجود ندارد.

➕انحراف به چپهایی که در جاده رخ میدهد و رانندگان تلاش میکنند اتومبیل خود را از #دست_اندازهای_وحشتناک این جاده نجات دهند در نهایت منجر به برخی از این اتفاقات میشود.