به گزارش نبض انرژی ، آقایی فر دبیر کنفرانس هفتم ترانسفورماتور اظهار کرد: ایران به فناوری تولید و بازسازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت برق دست یافته، به طوری که اکنون متخصصان ایرانی در دو زمینه ساخت و تعمیرات ترانسفورماتورها در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته و رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌اند. وی‌با […]

به گزارش نبض انرژی ،

آقایی فر دبیر کنفرانس هفتم ترانسفورماتور اظهار کرد: ایران به فناوری تولید و بازسازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت برق دست یافته، به طوری که اکنون متخصصان ایرانی در دو زمینه ساخت و تعمیرات ترانسفورماتورها در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته و رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌اند.

وی‌با اشاره به اینکه ایران قدرت نخست ساخت و بازسازی ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع برق درمنطقه را داراست، اضافه کرد: بزرگترین نقطه ضعف تعمیرات ترانس نداشتن تجربه کافی در زمینه بازاریابی بین المللی و مشکلات گمرکی و بانکی است.

دبیر کنفرانس هفتم ترانسفورماتور گفت: ایران به فناوری تولید و بازسازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت برق دست یافته و در خاورمیانه حرف اول را می زند.

 “آرش آقایی فر” افزود: ایران به فناوری تولید و بازسازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت برق دست یافته، به طوری که  اکنون متخصصان ایرانی در دو زمینه ساخت و تعمیرات ترانسفورماتورها در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته و رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌اند.

وی‌با اشاره به اینکه ایران قدرت نخست ساخت و بازسازی ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع برق درمنطقه را داراست، اضافه کرد: بزرگترین نقطه ضعف تعمیرات ترانس نداشتن تجربه کافی در زمینه بازاریابی بین المللی و مشکلات گمرکی و بانکی است.

آقایی فر گفت: هفتمین کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور روز یکم آبان ( فردا) برگزار و در آن مباحثی پیرامون راهکارهای تبدیل ایران به هاب تعمیرات ترانسفورماتور خاورمیانه، صدور خدمات فنی و مهندسی و هوشمندسازی این تجهیزات در سراسر کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دبیر کنفرانس یاد شده اظهار امیدواری کرد: برگزاری این رویداد بتواند در توسعه این صنعت و ارائه راهکارهایی برای رفع چالش‌های پیش رو، مفید واقع شود.

به گزارش ایرنا، هفتمین کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور مهم‌ترین اتفاق سالانه کشور در صنعت ترانسفورماتوراست که همه ساله بیش از ۵۰۰ نفر کارشناس ترانسفورماتور از سراسر جهان در آن حضور یافته و آخرین پیشرفت‌های صنعت ترانسفورماتور را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.