آنکه به اعتراف خود مسائل محیط زیستی را نمی شناسد ولی بر سکان مسئولیت این سازمان می نشیند! #تراریخته را وارد می سازد، سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازد، در یک نمونه ی کوچک بیش از ۱۸,۰۰۰هکتار اراضی ملی را در ازای #۱سیر_نبات واگذار می کند و علیرغم رفتارهایی خلاف پاسداشت حرمت خداوندی […]

 

آنکه به اعتراف خود مسائل محیط زیستی را نمی شناسد ولی بر سکان مسئولیت این سازمان می نشیند! #تراریخته را وارد می سازد، سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازد، در یک نمونه ی کوچک بیش از ۱۸,۰۰۰هکتار اراضی ملی را در ازای #۱سیر_نبات واگذار می کند و علیرغم رفتارهایی خلاف پاسداشت حرمت خداوندی انگ ضدخدایی به #مدارس_طبیعت می زند و….
#عیسی_کلانتری

یا آنکه عشق به وطن و خاک میهن و منابع خدادادی را لحظه ای فرونگذارده و شور و شوقی در دل طبیعت دوستان برافروخته است! و علیرغم کوله باری از دانش و تجربه در حاشیه قرارداده شده است و هرگز حکم ضددین و ضدخدا هم به مخالفان مسیر خود نداده است!
#دکتر_اسماعیل_کهرم

البته اساسا ممنوع تصویری امری قبیح و توجیه ناپذیرست، بگذارید مردم صدای طیف های مختلف را بشنوند و قضاوت کنند، به خرد مردم اعتمادکنید و دست از فیلترگذاری هایی که جز ضرر برای منافع ملی عایدی ای ندارد بردارید.

 

 

اسماعیل کهرم و عیسی کلانتری در نبض انرژی

اسماعیل کهرم و عیسی کلانتری در نبض انرژی