به گزارش نبض انرژی ،  بر اساس اعلام ستاد برگزاری همایش ملی سالانه نفت ایران، این همایش با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مصوب و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی برگزار می‌شود. در این همایش که با حمایت نهادهای مسئول و متولی از جمله وزارت نفت، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی […]

به گزارش نبض انرژی ،  بر اساس اعلام ستاد برگزاری همایش ملی سالانه نفت ایران، این همایش با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مصوب و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

در این همایش که با حمایت نهادهای مسئول و متولی از جمله وزارت نفت، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی این حوزه برگزار می‌شود، تلاش بر این است تا محفلی علمی و کارآمد برای بررسی، ارائه و تجلیل از آخرین طرح‌ها و دستاوردهای صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور فراهم شود.همچنین بنا است ضمن دعوت از بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و هلدینگ‌های توانمند، فضا برای جلب سرمایه‌های لازم برای اجرای طرح‌های ارزنده در این حوزه نیز ایجاد شود.

نقشه راه این رویداد تجاری و ملی با ارتباط سازنده مسئولان و سیاستگذاران این بخش از طریق بررسی علمی چالش‌ها و فرصت‌ها از طریق تعامل سازنده با بخش خصوصی و تشکل‌ها تکمیل شده و قطعاً موجب تامین منافع شرکت‌های خصوصی در تصمیم‌سازی‌های کلان و در نتیجه تحقق محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در این صنعت خواهد شد.

این همایش فردا (سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه) در محل سالن همایش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساعت ۱۶ تا۲۰ برگزار خواهد شد.

شانا