پيام تبريک رئيس اتاق اصناف تهران به وزير صنعت، معدن و تجارت 🔸قاسم نوده فراهاني رئيس اتاق اصناف تهران در پيامي انتخاب عليرضا رزم حسيني به عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت را تبريک گفت و بر آمادگي اتاق اصناف تهران براي همکاري و تعامل با وزارت صمت و هم افزايي براي تنظيم بازار و […]

پيام تبريک رئيس اتاق اصناف تهران به وزير صنعت، معدن و تجارت

🔸قاسم نوده فراهاني رئيس اتاق اصناف تهران در پيامي انتخاب عليرضا رزم حسيني به عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت را تبريک گفت و بر آمادگي اتاق اصناف تهران براي همکاري و تعامل با وزارت صمت و هم افزايي براي تنظيم بازار و حل مشکلات مردم تاکيد کرد.

🔸متن پيام به شرح زير است:

جناب آقاي عليرضا رزم حسيني
وزير محترم صنعت، معدن و تجارت
سلام عليکم

🔸انتخاب جنابعالي را با راي نمايندگان مردم به عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت را تبريک عرض ميکنم. اميدوارم همچون هميشه که در عرصه خدمت جهادي به مردم و حرکت در مسير آرمانهاي انقلاب اسلامي پيشرو بوده ايد در اين ميدان مهم نيز موفق و مويد باشيد.

🔸از درگاه خداوند تعالي توفيقات روزافزون جنابعالي را تقاضا دارم و آرزو ميکنم بتوانيد گامي بلند در جهت رفع مشکلات کشور، به ويژه مشکلات اقتصادي و معيشت مردم، در اين برهه حساس برداريد.

🔸در همين جا لازم ميدانم بر همکاري و تعامل اتاق اصناف تهران با وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکيد و آمادگي اتاق اصناف و اتحاديه هاي صنفي تهران را براي مشارکت در جهت تنظيم بازار و حل مشکلات مردم اعلام دارم.

🔹قاسم نوده فراهاني
رئيس اتاق اصناف تهران