چند نکته در مورد انتخابات سال آینده بخش اول 🔸 با توجه به اینکه بحث به دست گرفتن “ریاست جمهوری” برای غربگرایان، حکم مرگ و زندگی رو داره و اگه دوباره رئیس جمهور نشن در واقع باید آماده چوبه دار باشند، طبیعتا شدیدترین تلاش ها رو برای رسیدن به ریاست خواهند کرد. ⭕️ غربگرایان برای […]

چند نکته در مورد انتخابات سال آینده
بخش اول

🔸 با توجه به اینکه بحث به دست گرفتن “ریاست جمهوری” برای غربگرایان، حکم مرگ و زندگی رو داره و اگه دوباره رئیس جمهور نشن در واقع باید آماده چوبه دار باشند، طبیعتا شدیدترین تلاش ها رو برای رسیدن به ریاست خواهند کرد.

⭕️ غربگرایان برای رسیدن به ریاست جمهوری چند تا برنامه رو به طور همزمان پیش میبرند:

🔴 یکی استفاده مجدد از سلبریتی های بی شرف هست. از اونجایی که مهم ترین کارکرد سلبریتی ها استفاده های سیاسی هست و دولت ها برای جمع آوری رای از این قشر استفاده میکنند، در ماه های پایانی منتهی به انتخابات شاهد این خواهیم بود که سلبریتی ها مدام علیه دولت صحبت کنند. چرا؟

💢 چون سلبریتی ها میدونن که مردم به خاطر فریبکاری های دفعه قبل، شدیدا از دستشون عصبانی هستند. برای همین سعی میکنند با مطرح کردن اعتراضاتی نسبت به روحانی، هر طور شده دل مردم رو به دست بیارند تا در انتخابات بعدی هم بتونن مردم رو فریب بدن.

✅ بنابراین عزیزان انقلابی مراقب باشند فریب برخی اظهار پشیمانی کردن های سلبریتی ها رو نخورند. سعی کنید اصلا موضع گیری های مثبت و منفی سلبریتی ها رو پیگیری نکنید.

اصولا این قشر بی سواد، نه حرف موافق دولت و نه حرف مخالف دولتشون به هیچ دردی نمیخوره و نباید بین مردم مطرح بشن.
#باماهمراه_شوید