انبار‌های هلال احمر برای حادثه آماده نیست/ ۸ بالگرد زمین گیر شده داریم/ کمک‌های مردمی به صورت شفاف به عموم اطلاع رسانی می شود همتی، رئیس جمعیت هلال احمر: 🔸 با بررسی موجودی انبارها، از سوی دولت کمک‌هایی درخصوص انبار‌های امدادی هلال احمر شد تا کمبود‌های کلی و منطقی تا حدودی برطرف شود. 🔸 ۲۴ […]

انبار‌های هلال احمر برای حادثه آماده نیست/ ۸ بالگرد زمین گیر شده داریم/ کمک‌های مردمی به صورت شفاف به عموم اطلاع رسانی می شود

همتی، رئیس جمعیت هلال احمر:

🔸 با بررسی موجودی انبارها، از سوی دولت کمک‌هایی درخصوص انبار‌های امدادی هلال احمر شد تا کمبود‌های کلی و منطقی تا حدودی برطرف شود.

🔸 ۲۴ فروند بالگرد داریم که ۱۶ فروند آن عملیاتی هستند، ۸ بالگرد زمین گیر شده در جمعیت هلال احمر به دلیل نبود قطعه است که با مناقصاتی که انجام شده در آینده نزدیک مشکل این بالگرد‌ها برطرف خواهد شد، مجوزی به ما داده بودند که دو فروند بالگرد را بتوانیم خریداری کنیم، که مهلت آن تمام شده است و درخواست دادیم تا دوباره این امکان را به ما دهند.

🔸 حق مردم است که بدانند کمکی که به جمعیت هلال احمر کرده اند ، چه شده است. این کاملا شفاف است و سخنگوی جمعیت هلال احمر قرار است تا کمک‌های مردمی را به صورت شفاف به عموم اطلاع رسانی کند.