در مورد انرژی 3 در نبض انرژی بیشتر بخوانید

در مورد انرژی 3 در نبض انرژی بیشتر بخوانید

انرژی ۳ یکی از مفت ترین سهام بازار ایران، در اواخر اسفند ۹۸ به قیمت بالای ۱۰ هزار تومان رسید تا در صورت معامله نفت در سال ۱۳۹۹، انرژی ۳ بالای ۱۰۰ هزار تومان در دسترس باشد. اگر چه تکنیکالش، بالای ۴۰۰ هزار تومان را در بلند مدت نشان می دهد. امیدواری ها برای حضور انرژی ۳ در بازار اول در سال ۹۹ افزایش یافته است. یکی از بهترین فراکابی ها، همین انرژی ۳ است که خیلی ها را به بورس انرژی، امیدوار کرده است.  تا کنون ده ها هزار تن از بورس باز های ایرانی، این گفتار را در سایت روزیاتو مطالعه کردند.

انرژی ۳ پس از ارتقا به بازار پایه از فرابورس، ۵مرداد ۹۹ به ۳۵۰۰۰ تومان رسید تا امیدها برای فتح کانال ۱۰۰ هزار تومانی در نیمه دوم سال ۹۹ را زنده کند. عرضه های کم حقوقی برای پر کردن حجم مبنا، خود سیگنال مهمی برای ارزنده بودن سهام برای سهامداران بلند مدتی است. بین المللی شدن بورس انرژی ایران، حتمی است و این، انرژی۳ یک میلیون تومانی را به کف انتظار ده ها هزار سهامدار خوش شانس انرژی۳ تبدیل خواهد کرد.

انرژی ۳ به بازار بورس ارتقا پیدا کرده است و در تیر ماه قیمتش از ۳۰ هزار تومان فرا تر رفت. اگر تا تابستان سال ۱۴۰۰ شمسی، هر سهم انرژی۳ بدون افزایش سرمایه، از ۲۰۰ هزار تومان فراتر رفت،‌ تعجب نکنید.

انرژی ۳، نام یکی از نمادهای بازار بورس ایران است که از اول سال ۹۷ تا اسفند ۹۷، قیمتش حدود ۸ برابر شده است. یعنی از حدود ۱ هزار تومان به بیش از ۸ هزار تومان رسیده و به نظر می رسد که تا پایان سال ۹۹ به رقم های عجیب تری برسد. ۷۰۰ درصد سود ظرف ۶ ماه اول سال ۹۷ آن‌هم در بازار اقتصاد پرنوسان و پر فراز و نشیب ایران در نیمه نخست ۹۷، فوق تصور بازار بود که خیلی ها را شگفت زده کرد.

انرژی۳ یکی از سهام شگفت انگیز بورس ایران در سال سخت ۱۳۹۹ است. از سهام فراکابی عالی که تا سال ۱۴۰۰، خیلی ها را شگفت زده میکند. اگر قصد اوج گیری قابل توجه سبد خود را دارید، یک سهم فراکابی داشته باشید که شاه ماهی آن، یا سهم سپرده است یا انرژی۳. با نماد بورس و فرابورس زیر ۲۰۰۰ تومان در اوایل زمستان ۹۸ خداحافظی کردیم. با شاخص کل ۵۰۰ هزار واحدی، باید منتظر انرژی ۳ بالای ۲۰ هزار تومان باشیم.