عبدالکریم گراوند در نشست با مدیران بانک ملی استان به مناسبت سالروز تاسیس بانک ملی عنوان کرد: سابقه فعالیت بانک ملی در بوشهر به ۸۰ سال پیش بر می گردد و این قدمت نشان از اهمیت و جایگاه اقتصادی بوشهر است. وی بیان کرد: این قدمت و ریشه تاریخی، کار مدیران بانک ملی استان را […]

عبدالکریم گراوند در نشست با مدیران بانک ملی استان به مناسبت سالروز تاسیس بانک ملی عنوان کرد: سابقه فعالیت بانک ملی در بوشهر به ۸۰ سال پیش بر می گردد و این قدمت نشان از اهمیت و جایگاه اقتصادی بوشهر است.

وی بیان کرد: این قدمت و ریشه تاریخی، کار مدیران بانک ملی استان را سنگین تر می کند و انتظارات مردم را بالاتر می برد.

استاندار بوشهر بر ضرورت توسعه فعالیت بانکداری الکترونیکی و خدمات غیرحضوری در بانک ملی تاکید کرد و گفت: تلاش مدیران بانک ملی باید ارتقاء ضریب نفوذ بانکداری الکترونیکی و خدمات غیرحضوری باشد.

گراوند با قدردانی از تلاشهای کارکنان بانک ملی در کسب موفقیت های حوزه عملکردی در سال ۹۸، اضافه کرد: انتظار از بانک ملی این است که در زمینه توسعه زیرساخت‌های استان مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی گفت: باید رد پای بانک های استان را در توسعه زیرساخت های استانی از جمله راه آهن، جاده، سد و… مشاهده کنیم و بانک ملی در این بخش می تواند نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

گراوند بیان کرد: مردم انتظار بیشتری از بانک ها در زمینه کمک به توسعه زیرساخت‌های استان دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر خواستگاه توسعه کشور در بخش های مختلف از جمله پتروشیمی است، اظهار کرد: نگاه بانک های کشوری به استان بوشهر به عنوان پایتخت انرژی و خواستگاه صنعت پتروشیمی باید تغییر کند.

وی اظهار کرد: بانک ملی باید به عنوان الگوی موفق در زمینه بانکداری برای بانک های کشور و استان عمل کند.