در سه‌ماهه اول دولت ۲۱۵ میلیارد تومان به احیای دریاچه ارومیه اختصاص دادیم
در سه‌ماهه اول دولت ۲۱۵ میلیارد تومان به احیای دریاچه ارومیه اختصاص دادیم
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: اساساً دولتها در سه‌ماهه اول امکان تخصیص عمرانی ندارند اما تا الان بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان تخصیص عمرانی به دریاچه ارومیه داده شده است و امیدوارم در آینده نزدیک مشکل دریاچه ارومیه حل شود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۸ سفر استانی رئیس جمهوری به خوبی برگزار شده و سامانه پایش در حوزه معاونت اجرایی برای رصد مصوبات سفر تبیین شده و تقریباً به روز رسانی شده است و در آینده نزدیک برای همه ارائه خواهد شد.

وی افزود: توفیقات خوبی در سفرهای استانی به دست آمده که مهمترینش ارتباط نزدیک آقای رئیس‌جمهور با مردم است. شنیدن دغدغه‌های مردم و شناسایی چالش‌ها و مشکلات استان‌ها و رسیدگی به آن در قالب مصوبات استانی از دیگر توفیقات آن است.

مرتضوی یادآور شد: یکی از مباحثی که مطرح می‌کنند درباره مصوبات احیای دریاچه ارومیه است و باید در این زمینه بگوییم که چندین جلسه ستاد تشکیل و منابع خوبی هم تخصیص داده شد. اساساً دولت‌ها در سه‌ماهه اول امکان تخصیص عمرانی ندارند اما تا الان بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان تخصیص عمرانی به دریاچه ارومیه داده شده است و امیدوارم در آینده نزدیک مشکل دریاچه ارومیه حل شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: دور دوم سفرهای استانی هم ما در حوزه معاونت اجرایی مطابق دستور رئیس جمهوری بررسی می‌کنیم و شیوه‌های اجرایی آن را می‌سنجیم.