بازدید معاون آبفای کشور از چندین طرح آبرسانی و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای مازندران
بازدید معاون آبفای کشور از چندین طرح آبرسانی و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای مازندران
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دومین روز از سفر کاری خود به همراه مدیرعامل و معاونان آبفای مازندران از طرح‌های آبرسانی و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در ساری، قائمشهر، بابل و سوادکوه شمالی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “مجید آقازاده” از پروژه احداث مخزن 500 متر مکعبی دولت‌آباد ساری بازدید کرد و سپس به اتفاق هیئت همراه با “شریعتی” عضو کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم شرق مازندران دیدار و پیرامون وضعیت آب استان مازندران، چالش‌ها و راهکارهای برون رفت از تنش آبی، حل مشکلات آبرسانی و کمبود آب در استان گفت‌و‌گو کرد و در جلسه دیگری به گفت‌و‌گو با رئیس و اعضای مجمع خیرین آبرسان شهرستان قائمشهر در زمینه کمک به مشکلات آبرسانی نشست.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سپس از روند اجرایی عملیات پروژه برداشت انشعاب از کف مخزن ذخیره 25 هزار متر مکعبی شهرستان قائمشهر بازدید کرد و در جریان چگونگی عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.
آقازاده در ادامه بازدیدها به محل تصفیه‌خانه فاضلاب بابل رفت و از نزدیک روند فعالیت این پروژه را بررسی کرد  و از مراحل و ظرفیت تصفیه‌خانه مطلع شد.
وی در ایستگاه بعدی، از تصفیه‌خانه آب شهرهای گروه الف و سپس از عملیات اجرایی مخزن 100 متر مکعبی روستای شارقلت سوادکوه شمالی و تصفیه‌خانه آب روستایی و برداشت از سطح بالایی سد آیت ا… صالحی مازندرانی بازدید کرد و در پایان طی سخنانی قول همکاری مساعد برای تخصیص اعتبارات لازم در راستای رفع مشکلات موجود و تسریع در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب مازندران را داد.