۵۰۰ تن گازوئیل در بورس انرژی به فروش رسید
۵۰۰ تن گازوئیل در بورس انرژی به فروش رسید
با عرضه ۱۰۰۰ تن نفت گاز به قیمت پایه هر تن ۵۶۷ دلار از سوی شرکت ملی پخش در بورس انرژی ایران، بلافاصله ۵۰۰ تن از این محموله به ارزش ۳ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۷۵ تومان فروش رسید.

به گزارش نبض انرژی، امروز با آغاز عرضه ۱۰۰۰ تن نفت گاز(گازوئیل) به قیمت پایه هر تن ۵۶۷ دلار از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، بلافاصله ۵۰۰ تن از این محموله به ارزش ۳ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۷۵ تومان فروش رفت.

تسویه معاملات به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد.

واریز ۱۰ درصد ارزش معامله بعنوان پیش پرداخت قبل از شروع عرضه الزامی است.

نرخ تسعیر ارز بر اساس میانگین نرخ های خرید و فروش اسکناس دلار در سامانه نظارت ارز (سنا) متعلق به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آدرس اینترنتی www.sanarate.ir دو روز کاری قبل از روز عرضه جهت واریز پیش پرداخت و میانگین نرخ های خرید و فروش نقدی دلار سامانه مذکور در روز کاری قبل از معامله جهت محاسبه کارمزدها قرار خواهد گرفت.

نتیجه معاملات بنزین اکتان ۹۵ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

۳۰۰۰ تن بنزین با اکتان ۹۵ از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به قیمت هر تن ۶۴۰ دلار روانه میز فروش بازار صادراتی بورس انرژی شد که در دو محموله ۱۰۰۰ تنی و در مجموع ۲۰۰۰ تن به طور نقدی با همان قیمت پایه بلافاصله فروش رفت.

تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد.

واریز ۱۰ درصد ارزش تقریبی معامله به عنوان پیش پرداخت تا قبل از شروع عرضه به حساب سپرده گذاری الزامی است.

با استقبال خریداران ۵۰۰ تن از باقیمانده محموله ۳۰۰۰ تنی بنزین با اکتان ۹۵ شرکت ملی پخش به قیمت هر تن ۶۴۵ دلار فروش رفت. به این ترتیب کل این محموله در روز جاری با موفقیت معامله شد.

به دنبال استقبال خریداران ، دقایقی قبل ۱۰۰۰ تن از باقیمانده محموله اول بنزین با اکتان ۹۵ شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران به قیمت هر تن ۶۴۰ دلار معامله شد تا به این ترتیب کل محموله ۳۰۰۰ تنی از این فرآورده به مقاصد صادراتی با موفقیت فروخته شود.

امروز سه شنبه ۵ شهریور ماه ۲۵۰۰ تن از محموله ۱۰ هزار تنی گاز مایع پالایشگاه نفت اصفهان به قیمت هر تن ۲۶۳ دلار در رینگ صادراتی بورس انرژی ایران معامله شد.

تسویه به صورت اسناد خارج از پایاپای بوده و امکان تسویه نقدی وجود ندارد. واریز ۱۰ درصد ارزش معامله به عنوان پیش پرداخت قبل از شروع عرضه الزامی است.