خط 132 کیلوولت عسلویه 4 به بهره‌برداری رسید
خط 132 کیلوولت عسلویه 4 به بهره‌برداری رسید
پروژه برق‌رساني احداث خط 132 کیلوولت عسلویه 4 با صرف هزینه 13 میلیارد و 500 میلیون تومان با حضور استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نبض انرژی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “عبدالکریم گراوند” استاندار بوشهر در آیین بهره برداری از این پروژه، صنعت برق را یک صنعت زير بنايي توصیف کرد و گفت: هر جا سخن از توسعه به میان می‌آید صنعت برق در این عرصه پیشتاز است، چرا که  توسعه كشور با توسعه صنعت برق امكان پذير است.
وی افزود: مسئولان برق نیز در تلاش هستند كه با توسعه زيرساخت‌ها بتوانند جاي جای استان بوشهر را از برق مطمئن و پايدار برخوردار كنند.
“عبدالعزیز کریمی” مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، احداث پروژه برق‌رساني خط 132 کیلوولت عسلویه 4 با صرف هزینه 13 ميليارد و 500 ميليون تومان در استان بوشهر را گامي مهم در راستاي توسعه استان دانست و گفت: بهره برداري از پروژه‌هاي افتتاح شده در بوشهر توسعه صنعتي و كشاورزي را به همراه خواهد داشت و مردم تا ساليان متمادي از برق پايدار و مطمئن برخوردار خواهند شد.
وی با بيان اينكه پروژه‌هاي احداث شده نقش مهمي در كاهش افت ولتاژ منطقه دارد، اظهار داشت: راه‌اندازي ساير پروژه‌هاي برق‌رساني در حال احداث استان موجب مي‌شود كل منطقه بوشهر از شبكه‌هاي برق‌رساني پايدار برخوردار شده و به‌دنبال ساخت تجهيزات و تاسيسات برق‌رساني، توسعه استان در زمينه صنعتي، كشاورزي و خانگی فراهم شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از همکاری استاندار بوشهر در تغییر ساعات کار اداری، همراهی مردم استان بوشهر و صاحبان صنایع بزرگ که در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در راستای کاهش پیک بار تابستان سال جاری با شرکت برق همکاری کرده‌اند، تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.