گردش مالی صنعت برق بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان است
گردش مالی صنعت برق بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان است
وزیر نیرو با بیان اینکه درآمد صنعت برق کشور متکی به مردم بوده و باید پاسخگوی جامعه باشیم، گفت: گردش مالی صنعت برق سالانه بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش نبض انرژی، رضا اردکانیان روز شنبه در حاشیه بازدید از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با اشاره به ضرورت پاسخگویی مناسب به مردم افزود: فعالیت در مجموعه شرکت توزیع برق باید بهگونه ای باشد که درخواست و مطالبه مراجعه کنندگان چه محق چه غیر محق رسیدگی شود و به آنها پاسخ دهیم.

وزیر نیرو تاکید کرد که برنامه ریزی و ضوابط کار بیاد به گونه ای پیش برود  که مردم احساس خستگی و بطالت وقت نکنند.

اردکانیان گقت: صنعت برق بطور مستقیم ار طریق مردم درآمد زایی می کند و سالانه بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان گردش مالی  در این صنعت داریم که نزدیک به صددرصد آن را از مردم دریافت می کنیم.

وی بیان  داشت : پول قبض برق را از مردم می گیریم و در قبال آن طرح هایی مانند ایجاد ساختمان های اداری ، توسعه شبکه های برق یا احداث نیروگاه را اجرایی می کنیم.

وزیر نیرو بیان داشت: باید وسواس کاری در سیستم صنعت برق به گونه ای باشد که مردم به هنگام مراجعه به ادارات معطل نشوند، در این میان کارکنانی که به هر دلیل توان مواجه با مردم و در صف قرار گرفتن خدمت به آنها را ندارند در سیستم شناسایی شوند.