بازدید سرزده وزیر نیرو از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ
بازدید سرزده وزیر نیرو از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ
وزیر نیرو در ادامه سفر خود به استان البرز، با حضور سرزده در اداره برق شهرستان ساوجبلاغ با مشترکان مراجعه کننده و کارکنان این اداره در خصوص نحوه خدمات‌دهی به شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش نبض انرژی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید سرزده از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ بر ضرورت پاسخگویی مناسب به مردم تاکید کرد و افزود: سیستم بایستی به گونه‌ای باشد که درخواست و مطالبه مراجعه کنندگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شود.
وی با بیان اینکه روش کار، برنامه‌ریزی و ضوابط باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس خستگی و بطالت وقت نکنند، گفت: صنعت برق بطور کاملا مستقیم تمام رزق و روزی خود را از مردم دریافت می‌کند.
وزیر نیرو گردش مالی سالانه صنعت برق را ۲۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تقریبا ۱۰۰ درصد این مبلغ از مردم دریافت می‌شود و این مبالغ صرف ایجاد شبکه‌های برق و یا احداث نیروگاه می‌شود.
وی خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز، گفت: وسواس کاری در سیستم باید به گونه‌ای باشد که مردم به هنگام مراجعه به ادارات معطل نشوند، در این میان کارکنانی که به هر دلیل توان مواجه با مردم را ندارند باید شناسایی شوند.
وزیر نیرو تاکید کرد: باید افرادی با خلوص نیت که خود را  بدهکار به مردم می‌دانند در پشت گیشه‌های پاسخگویی به مراجعات مردمی مستقر شوند.