نا امن کردن خلیج فارس، پروژه‌ای برای به دست آوردن دلارهای نفتی اعراب
نا امن کردن خلیج فارس، پروژه‌ای برای به دست آوردن دلارهای نفتی اعراب
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:نا امن کردن خلیج فارس و ایجاد آشوب در این آب راه بین المللی توسط آمریکا و انگلستان پروژه ای برای دوشیدن گاو شیرده آمریکایی ها و به دست آوردن دلار های نفتی اعراب است.

به گزارش نبض انرژی، محمدجواد جمالی نوبندگانی ، تصریح کرد: فروش سلاح به اعراب معامله ی پرسودی برای آمریکا و انگلیس است و این کشور ها با ایجاد ایران هراسی و امنیتی کردن منطقه تاکنون میلیاردها دلار به جیب زده اند و کاملا منطقی است که به این زودی ها دست از این رفتار ها بر ندارند اما باید توجه کنند که به خط قرمز های ما نزدیک شده اند و اگر نیاز شود  اقدامات مقتدرانه ای انجام خواهیم داد.

وی افزود: ایران هرگز تهدیدی برای امنیت منطقه و سایر کشورهای فرا منطقه ای نبوده است و دلیلی ندارد این کشورها با جوّ امنیتی و اسکورت نظامی کشتی ها از خلیج فارس عبور کنند اما منافع شرکت های چند ملّیتی ایجاب می کند که مانند دوران جنگ تحمیلی از  قِبَلِ قرار داد های حفاظتی سود ببرند.

نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شرایط ایران با زمان جنگ متفاوت است و قدرت عملیاتی ما چه در بعد نظامی، چه در بعد اقتصادی به قدری است که هر زمان اراده کنیم قادر به هر اقدام در سطح منطقه هستیم.