بازدید معاون دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از پتروشیمی زاگرس
بازدید معاون دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از پتروشیمی زاگرس
معاون دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هیئت همراه از شرکت پتروشیمی زاگرس به عنوان یکی از سه شرکت برتر محیط زیستی منطقه در زمینه اقدامات محیط زیستی بازدید نمودند.

به گزارش«نبض انرژی»در ابتدای این بازدید طی نشستی با حضور مدیران ارشد پتروشیمی زاگرس، گزارش جامعی توسط کارشناس مسئول محیط زیست این شرکت از اقدامات و پروژه‌ها در زمینه مدیریت آلاینده‌های هوا، آلاینده‌های آب، مدیریت انرژی، کاهش انتشارات کربن و مدیریت پسماند با تاکید بر اصول اقتصاد چرخشی و مسئولیت‌های اجتماعی ارائه گردید.

بنا بر این گزارش از دیگر موارد مطرح شده در این نشست، چالش‌های محیط زیستی منطقه و نیاز به تعامل سازنده بین صنعت و محیط زیست بود که از شرکت پتروشیمی زاگرس به دلیل تعامل و همکاری مستمر با سازمان‌های نظارتی از سوی معاون دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، تقدیر به عمل آمد.

افزودنی است در این جلسه بر اساس گزارش رییس HSE منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و ارزیابی‌های سالیانه شرکت‌های منطقه؛ شرکت پتروشیمی زاگرس حائز بالاترین امیتاز در بخش محیط زیست در بین شرکت‌های منطقه بوده و به عنوان شرکت پیشرو معرفی گردید.