رونق تولید و اقتصاد در آذربایجان غربی به‌واسطه توسعه گازرسانی
رونق تولید و اقتصاد در آذربایجان غربی به‌واسطه توسعه گازرسانی
استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد که شرکت ملی گاز ایران در دولت سیزدهم یکی از فعال‌ترین مجموعه‌ها در زمینه ایجاد زیرساخت‌های توسعه در استان آذربایجان غربی است و گازرسانی به نواحی این استان سبب رونق تولید و اقتصاد در این استان شده است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) در دیدار با مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران که در جریان سفر به این استان، با قدردانی از زحمات مجموعه صنعت گاز کشور گفت: امیدواریم که آذربایجان غربی با روحیه حاکم بر شرکت ملی گاز ایران و مدیران این شرکت، با همت و کار جهادی تا سال آینده در زمره استان‌های سبز قرار گیرد.

وی ادامه داد: البته با توجه به جغرافیای استان و محدودیت‌های فصلی ناظر بر اجرای پروژه‌ها، به ثمر رساندن طرح‌ها، کار جهادی و ویژه‌ را می‌طلبد که شرکت گاز در این مورد، بسیار خوب عمل کرده است.

استاندار آذربایجان غربی با تأکید بر این‌که گازرسانی به نواحی مختلف استان، سبب رونق تولید و اقتصاد آذربایجان غربی شده است، بیان کرد: با افزایش گازرسانی و اجرای طرح‌های جاری گازرسانی به بخش‌های مختلف، اشتغال‌زایی در استان رشد بیشتری خواهد داشت و ثمرات آن در اقتصاد و امنیت منطقه عیان خواهد شد.